Τόμος 3 | Τεύχος 1 | Έτος 3 | 2015

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 5 – 6
       
 

Η συνεισφορά της μεντορικής σχέσης (mentoring) στην αποτελεσματική επαγγελματική ανάπτυξη των σχολικών ηγετών.

    Αδάμος Αναστασίου, Ευθύμιος Βαλκάνος, Ιωσήφ Φραγκούλης, Δέσποινα Ανδρούτσου 7 – 24
       
 

Η ηγεσία των εκπαιδευτικών μονάδων δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Μια εμπειρική διερεύνηση του κριτηρίου “Ηγεσία” του E.F.Q.M..

    Χρήστος Θωμ. Κολοζώφ 25 – 45
       
 

Η επαγγελματική εξέλιξη του Έλληνα εκπαιδευτικού: Εμπειρική προσέγγιση.

    Αντώνης Παπαοικονόμου 47 – 59
       
 

Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσα από τις διαδικασίες και τις πρακτικές της αυτοαξιολόγησης του σχολείου: Μελέτη περίπτωσης.

    Ελένη Σοφού, Ειρήνη Διερωνίτου 61 – 82
       
 

Παιδαγωγικές παράμετροι για την επανα-ανακάλυψη της ανατροφοδότησης ως εργαλείο διαμορφωτικής αξιολόγησης της διδασκαλίας και μάθησης σύμφωνα με το θεωρητικό μοντέλο των Hattie και Timperley.

    Δημήτριος Σιδηρόπουλος 83 – 96
       
 

Η οικονομική κρίση ως παράγοντας αλλαγής στα δημόσια σχολεία – Η περίπτωση του θεσμού της ενισχυτικής διδασκαλίας.

    Φωτούλα Κατσούλου 97 – 111
       
 

Όταν οι ενήλικες γυναίκες εκπαιδεύονται.

     Παναγιώτα Τσακιρίδου, Κατερίνα Κεδράκα 113 – 124
 
 

Η εφαρμογή των βασικών αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων και η ενίσχυση της αλληλεπίδρασης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

    Αναστασία Παναγιωτίδου, Αντιγόνη Ζήση 125 – 138
       
 

Φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών:  Συμβολή στον σχεδιασμό της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στο Λύκειο.

    Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης  139 – 153
       
 

Το Μάθημα των Θρησκευτικών ως διακύβευμα στο χώρο του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

    Διαμαντής Φώτιος 155 – 167
       
  Μαθητές με Σύνδρομο Down και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – Κλινικό Προφίλ και Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις.
    Κωνσταντίνος Καλύβας 169 – 177
       
  Η Δράμα μέσα από τα εναπομείναντα θρησκευτικά κτίσματα της οθωμανικής περιόδου. Ένα παράδειγμα πρόσληψης και προβολής της τοπικής ιστορίας μέσω της εκπαιδευτικής πράξης.
    Βασίλης Μεσσής 179 – 200
       
  Διδακτική αξιοποίηση των web2.0 εργαλείων στο μάθημα της Γλώσσας και της Ιστορίας.
    Ειρήνη Τζοβλά 201 – 211
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1 – 211