Τόμος 4 | Τεύχος 2 | Έτος 4 | 2016

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial
    Σπύρος Κιουλάνης 5 – 8
       
 

Στοχασμός πάνω στη δράση (Reflection on action) επί του Στοχασμού κατά τη δράση (Reflection in action): μουσική (jazz) και εικαστική αναπαράσταση της διδακτικής βιωματικής εμπειρίας του στοχασμού κατά τη δράση του Donald Schön με παράλληλη βιωματική ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μέσω εικονικών συμμετεχόντων (Virtual Paricipants)»

    Σπύρος Κιουλάνης, Νικόλαος Δ. Γιαμαλής, Γιάννης Δημητράκης, Ευθύμιος Βαλκάνος 9 – 22
       
 

Μετάβαση σε πανεπιστημιακές σπουδές στο πεδίο των Βιοεπιστημών: τα συναισθήματα των φοιτητών του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

    Κατερίνα Κεδράκα, Κωνσταντίνα Φαλάγγα, Χρήστος Καλτσίδης 23 – 40
       
  Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων κρατουμένων. Μία μελέτη περίπτωσης
    Βασιλική Παπαϊωάννου, Ευάγγελος Ανάγνου, Δημήτρης Βεργίδης 41 – 60
       
 

Εκ του μηδενός

    Μαρία Μαλαματάρη, Ανδρέας Οικονόμου 61 – 77
       
 

Απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

    Δημήτριος Θεοδωρακόπουλος
79 – 94
       
 

Σκέψεις για τη Διδασκαλία της Γλώσσας μέσα από μια Περιήγηση στα Εκπαιδευτικά Συστήματα της Ελλάδας και της Φινλανδίας

    Κωνσταντίνος Γκαραβέλας 95 – 108
       
 

Οι γνώσεις και αντιλήψεις των τελειόφοιτων μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δράμας για το Περιβάλλον, την Ενέργεια και την Κλιματική Αλλαγή

     Σταύρος Κόλτσης, Μιχαήλ Τσατήρης, Ελευθερία Παναγιωτίδου, Κυριακή Κιτικίδου 109 – 121
 
 

Η αυτό-εικόνα του Έλληνα εκπαιδευτικού σε σχέση με το επάγγελμα του και ο κοινωνικός του περίγυρος: η επίδραση της θεωρίας της γνωστικής διαφωνίας (cognitive dissonance) του Leon Festinger

    Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου 123 – 136
       
 

Κοινωνικά Δίκτυα και Κοινωνική υποστήριξη σε ενήλικες με ολική και μερική απώλεια όρασης

    Βασιλική Γιαννοπούλου  137 – 160
       
 

Σχολικός Εκφοβισμός, το Κλινικό Προφίλ του Θύτη και η Αντιμετώπιση του Φαινομένου στη Σχολική Μονάδα

    Κωνσταντίνος Καλύβας  161 – 169
       
 

Σχέδιο εργαλείου εσωτερικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.)

    Κωνσταντίνος Οικονόμου 171 – 189
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1 – 189