Περίληψη
Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι κύριες φάσεις που συνθέτουν το διευρυμένο μοντέλο ADDIE που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, για το σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Η έρευνα διενεργήθηκε με το σχεδιασμό και την αποστολή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δομημένων ερωτηματολογίων στους υπεύθυνους εκπαίδευσης και ανάπτυξης επιχειρήσεων με μέγεθος και δομή που επιτρέπει το σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης καθώς και σε μεγάλες εταιρείες συμβούλων εκπαίδευσης. Σε εμπειρικό επίπεδο αποτελεί ίσως τη μοναδική έρευνα με παρόμοιο αντικείμενο στον ελληνικό χώρο. Τα ευρήματα κατέδειξαν μερική εφαρμογή των φάσεων του διευρυμένου μοντέλου ADDIE.
Πλήρες κείμενο: ADDIE: Το διευρυμένο μοντέλο σχεδιασμού δράσεων ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης 756.72 KB