Περίληψη
Η αναμενόμενη καθολική εισαγωγή του Νέου Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) στην Ελληνική δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου, δημιουργεί παράλληλα τις προϋποθέσεις σύνδεσης της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία με την πιστοποίηση γλωσσομάθειας που παρέχεται από το Υπουργείο Παιδείας μέσα από το θεσμό του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠγ). Η εργασία παρουσιάζει τα κυριότερα σημεία επικάλυψης των δυο αυτών οντοτήτων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αναλύοντας το παιδαγωγικο-διδακτικό και εξεταστικό τους πλαίσιο καθώς και τα σημεία διεπαφής τους. Παράλληλα προτείνονται εν συντομία και περιληπτικά ενδεικτικές χρήσεις καινοτόμων εργαλείων ΤΠΕ για την προώθηση της γλωσσομάθειας και του ηλεκτρονικού εγγραμματισμού στη γλώσσα στόχο, σύμφωνα με το πνεύμα του ΕΠΣ-ΞΓ. Σκοπός είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τις δυνατότητες που προσφέρει το ΕΠΣ-ΞΓ όσον αφορά στην εξέλιξη, εδραίωση και διεύρυνση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο σε συνδυασμό με τη χρήση ΤΠΕ και ως μέσο υποστήριξης προς την πιστοποίηση από το ΚΠγ.