Περίληψη
Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται ο βαθμός αλληλεπίδρασης μεταξύ των παραγόντων, οι οποίοι σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία επηρεάζουν το συναίσθημα, θετικό και αρνητικό (affectivity), και την ικανοποίηση στην εργασία (job satisfaction) των Ελλήνων εκπαιδευτικών. Επί πλέον, εξετάζεται εάν ο βαθμός αυτός διαφοροποιείται μεταξύ των αντρών και των γυναικών εκπαιδευτικών. Οι κύριοι παράγοντες που εξετάζονται στην μελέτη είναι η αντίληψη για την συνοχή της ομάδας (Perceived cohesion), η ικανότητα συναισθηματικής νοημοσύνης (Emotional Intelligence) και η ποιότητα στην σχέση συναλλαγής με τον προϊστάμενο (Lmx), Δευτερεύοντες άλλοι παράγοντες που μελετώνται είναι η ηλικία των εκπαιδευτικών, η προϋπηρεσία και το μέγεθος της σχολικής μονάδας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ανάμεσα στα δύο φύλα υπάρχει σημαντική διαφορά στην αντίληψη για την συνοχή της ομάδας, στο βαθμό συσχέτισης μεταξύ ικανοποίησης στην εργασία και στην αντίληψη για την συνοχή της ομάδας, και τέλος μεταξύ του θετικού συναισθήματος και της ικανοποίησης στην εργασία.
Πλήρες κείμενο: Παράγοντες που Επηρεάζουν το Συναίσθημα και την Ικανοποίηση στην Εργασία των Ελλήνων Εκπαιδευτικών372.86 KB