Περίληψη
Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί και ειδικότερα οι σχολικές μονάδες τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σύνθετοι οργανισμοί, με αρκετά προβλήματα κατά τη λειτουργία τους και η εκπαιδευτική ηγεσία οφείλει να ασκείται συστηματικά, μεθοδικά και να βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα. Όσοι επομένως είναι υποψήφιοι να αναλάβουν θέσεις ηγεσίας θα πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι επιστημονικά. Η επιλογή των Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων ακολουθεί τις επιλογές των στελεχών στην εκπαίδευση, οι οποίες αλλάζουν συνεχώς με κάθε αλλαγή κυβερνητικής πολιτικής. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια πραγματοποιήθηκαν τέσσερις αλλαγές με νομοθετικά δημιουργήματα και με διαφορετικές προϋποθέσεις και διαδικασίες, ενώ τα τελευταία είκοσι τρία πολύ περισσότερες. Από την ανάλυση και μελέτη των διαφορετικών νομοθετημάτων, σε συνδυασμό με το γενικό πλαίσιο των αρμοδιοτήτων των Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων θα επισημανθεί η βούληση της Πολιτείας για το «είδος» των προσώπων που θα επιλεγούν.
Πλήρες Κείμενο: Η επιλογή του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας 516 ΚB