Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί και να αποτυπωθεί η σημασία που αποδίδουν οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Τρικάλων, στην εκπαιδευτική έρευνα δράσης, οι αντιλήψεις και η στάση τους γι’ αυτές, να μελετηθεί το επιστημονικό τους ενδιαφέρον και να γίνει έλεγχος της σχέσης της με τις ειδικότητες αυτών. Θα εξετάσει την επίδραση της εκπαιδευτικής έρευνας στους ίδιους εκπαιδευτικούς και θα προσπαθήσει να καταδείξει τα εμπόδια που τους περιορίζουν στο να τη χρησιμοποιούν. Λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη έρευνας σε αυτό το τομέα, η παρούσα εργασία επίσης θεωρεί πως θα συνεισφέρει στη βιβλιογραφία. Επίσης εξετάζεται το ερευνητικό κλίμα στα σχολεία που υπηρετούν καθώς επίσης αποτυπώνεται και οι παράγοντες που δημιουργούν δυσκολίες στους εκπαιδευτικούς σχετικά με τις εκπαιδευτικές έρευνες δράσεις.