Περίληψη
Στην εργασία παρουσιάζονται οι Στρατηγικές Μάθησης και Χρήσης Ξένης Γλώσσας, όπως αυτές καταγράφηκαν από μαθητές Πέμπτης και Έκτης Τάξης δημόσιων Δημοτικών Σχολείων στο μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας. Στόχος ήταν να καταγραφεί η έκταση χρήσης των Στρατηγικών από τους μαθητές. Ως απώτερος στόχος καταγράφεται και η επιθυμία να χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα αυτά για τη συγκρότηση μιας τεκμηριωμένης ευρύτερης θεωρίας για τη χρήση των Στρατηγικών Μάθησης και Χρήσης στο μάθημα δεύτερης Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η χρήση των Στρατηγικών εξετάστηκε και σε σχέση με τις μεταβλητές της ηλικίας και του φύλου. Για την καταγραφή τους χρησιμοποιήθηκε μετάφραση του Strategy Inventory for Language Learning (SILL) της Oxford. Η δε αποδελτίωση των δεδομένων έγινε με το λογισμικό SPSS 21. Πέρα από τη γενική καταγραφή των Στρατηγικών, διαπιστώθηκε ότι επτά Στρατηγικές προτιμώνται από τα κορίτσια. Επίσης, πέντε Στρατηγικές χρησιμοποιούνται συχνότερα από μαθητές της Πέμπτης και μόλις μία από μαθητές της Έκτης.
Πλήρες Κείμενο: Η χρήση των Στρατηγικών Μάθησης στο μάθημα των Γερμανικών ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (ΞΓ2) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση344 ΚB