Τόμος 7 | Τεύχος 2 | Έτος 7 | 2019 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 6-8 Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική στην Ελλάδα, μια ποιοτική προσέγγιση Γεωργία Α. Μπελετσιώτη, Ανδρέας Οικονόμου 9-21 Νέο οργανόγραμμα Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Προβλήματα-Δυσλειτουργίες Μαρίνος Κωνσταντινίδης 22-39 Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ μεταγνωστικής ενημερότητας, ακαδημαϊκής αυτοαντίληψης, ακαδημαϊκής αυτοαποτελεσματικότητας και ακαδημαϊκής επίδοσης μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ιωάννης Καμπίτης 40-67 Επιμορφωτικές Ανάγκες των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με το Φαινόμενο των Εξαρτήσεων στους Έφηβους Μαθητές Νικολία Ψαρρά, Σοφία Παπαστεφανάκη, Ευάγγελος Ανάγνου 68-85 Διερεύνηση της προσέγγισης βασικών εννοιών και νόμων της φυσικής από εκπαιδευτικούς Γιώργος Καράογλου 86-101 Μετασχηματίζουσα μάθηση – Η Αισθητική εμπειρία της Τέχνης στην Εκπαίδευση Γεράσιμος Αντύπας 102-122 Οι ηχητικές δυνατότητες της εικόνας: Διδακτικά παραδείγματα και προτάσεις Μαρία Πατιώ 123-139 Η Εκπαίδευση ενηλίκων προσφύγων υπό το πρίσμα της παιδαγωγικής θεωρίας του Paulo Freire Ξανθή Αλμπανάκη 140-156 Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδιασμού σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Θεωρητικές πτυχές και πρακτικές εφαρμογές στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου Μαρία Δάβουλου 157-169 Συνέντευξη επιλογής προσωπικού και η εφαρμογή της στην επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων Γεώργιος Κάκκος 170-185 Μετανάστευση, πολυπολιτισμικότητα και οι προκλήσεις για την εκπαίδευση Αλεξάνδρα Νικολάου 186-198 «Finding Our Roots»: ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τις κλασικές γλώσσες (ελληνικά και λατινικά) ως πυλώνες του ευρωπαϊκού πολιτισμού Αικατερίνη Τζάμου 199-212 Συνολικό τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-212