Περίληψη
Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την πολιτική διαχείρισης κρίσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Για την ικανοποίηση του παραπάνω στόχου διεξήχθη ποιοτική έρευνα με ημιδομημένες συνεντεύξεις σε δείγμα δέκα (10) εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Θεσσαλονίκης. Από την έρευνα προκύπτει το ελλιπές θεσμικό πλαίσιο όσον αφορά την ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για θέματα διαχείρισης κρίσεων. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται σχετικά καλά ενημερωμένοι για το θέμα λόγω προσωπικού ενδιαφέροντος. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για τη διενέργεια μίας ποσοτικής έρευνας μεγαλύτερης εμβέλειας αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα.
Πλήρες Κείμενο: Διαχείριση Σχολικών Κρίσεων 443 ΚB