Εκπαιδευτική ηγεσία και φύλο: Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη σχέση εκπαιδευτικής ηγεσίας και φύλου. Στην έρευνα συμμετείχαν 180 εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ και των ΔΙΕΚ του Νομού ΗρακλείουΚρήτης, ηλικίας από 41 έως 50 ετών. Ως εργαλείο διεξαγωγής της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν πως τα χαρακτηριστικά της φαντασίας, της αυτοκυριαρχίας, του σεβασμού στην προσωπικότητα των υφισταμένων και των μαθητών, της δημοκρατικότητας και της συμμετοχικότητας στη λήψη αποφάσεων αποτελούν τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να διαθέτει ένας εκπαιδευτικός για να μπορείνα ηγηθεί μιας σχολικής μονάδας. Παράλληλα ως βασικό χαρακτηριστικό θεωρούν το χαρακτηριστικό της διαισθητικής ικανότητας.

Πλήρες Κείμενο: pdfΕκπαιδευτική ηγεσία και φύλο: Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 480 KB