Περίληψη
Είναι ευρέως αποδεκτό ότι για να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητες των μαθητών, ύψιστης σημασίας είναι η πλήρης υποστήριξη των γονέων τους. Οι γονείς διαδραματίζουν ρόλο όχι μόνο στα επιτεύγματα των παιδιών τους αλλά και γενικότερα στη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας συμμετέχοντας ενεργά στην ενίσχυση της προόδου των παιδιών τους μέσω βοήθειας στο σπίτι, επισκέψεων στο σχολείο για ενημέρωση και δημιουργία καλών σχέσεων, παρακολούθησης της προόδου των παιδιών τους, συζήτησης με τους εκπαιδευτικούς και συμμετοχής στις σχολικές εκδηλώσεις. Στην παρούσα έρευνα διερευνάται ο βαθμός της γονεϊκής εμπλοκής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση η οποία εφαρμόστηκε στα Ελληνικά σχολεία κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του Covid19, μέσω των απόψεων γονέων σχετικά με την εν λόγω διαδικασία.
Πλήρες Κείμενο: Γονεϊκή Εμπλοκή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην εποχή του Covid19 865 KB