Περίληψη
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε μια σχολική μονάδα ανάγεται σε πολλά επίπεδα. Κύριο μέλημά του είναι να εξασφαλίσει και να καλλιεργήσει κατάλληλες συνθήκες για τη γνωστική βελτίωση των μαθητών, την ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη και σταθερότητα, τη δημιουργία συλλογικού και συνεργατικού πνεύματος σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Επίσης, σημαντικός είναι ο ρόλος που αναπτύσσει για την πρόληψη και τη διαχείριση αποκλινουσών συμπεριφορών των μαθητών, καθώς και αποτελεσματικής επικοινωνίας του τόσο με τους γονείς-κηδεμόνες, όσο και με τους συναδέλφους. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η προβληματική συμπεριφορά μαθητή και αναδεικνύονται πρακτικές προσέγγισης με τους γονείς, ώστε η επικοινωνία των δύο φορέων να καταστεί αγαστή, συνεπικουρούμενη και από το θετικό κλίμα της σχολικής μονάδας.
Πλήρες Κείμενο: Η επικοινωνία σχολείου – οικογένειας για την αντιμετώπιση αποκλίνουσας συμπεριφοράς μαθητών 367 KB