Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας σε περιπτώσεις παραμέλησης-κακοποίησης μαθητών: διερεύνηση των σχετικών αντιλήψεων και των στρατηγικών αντιμετώπισης που εφαρμόζουν οι Διευθυντές

Περίληψη

Η βία στη ζωή των παιδιών, αναπαράγεται μέσω των βιωμάτων τους, τα οποία. το σχολείο δεν μπορεί να εξαφανίσει. Μπορεί, όμως, να τα διαπαιδαγωγήσει πώς θα προστατεύονται τους από τις βιαιότητες των άλλων και να αποφεύγουν τη βία σε βάρος συμμαθητών τους. Τα τελευταία χρόνια αυξήθηκαν τα φαινόμενα, οι εντάσεις και η ανασφάλεια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Το παρόν άρθρο διερευνά τις αντιλήψεις των διευθυντών των σχολείων σχετικά με την κακοποίηση των μαθητών καθώς και τις στρατηγικές αντιμετώπισής της, συμβάλλοντας στη μείωση του φαινομένου. Η κακοποίηση-εκμετάλλευση μπορεί να είναι σωματική, συναισθηματική, σεξουαλική και εμπορική ή άλλη εκμετάλλευση. Η παιδική κακοποίηση μπορεί να εμφανιστεί σε πολλά και διαφορετικά πλαίσια. Οι δράστες της παιδικής κακοποίησης μπορεί να είναι γονείς ή άλλα μέλη της οικογένειας, φροντιστές, φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, άτομα σε θέσεις ισχύος.

Πλήρες Κείμενο: pdfΟ ρόλος της σχολικής ηγεσίας σε περιπτώσεις παραμέλησης-κακοποίησης μαθητών: διερεύνηση των σχετικών αντιλήψεων και των στρατηγικών αντιμετώπισης που εφαρμόζουν οι Διευθυντές 918 KB