Περίληψη
Κατανεμημένη ηγεσία. Ο όρος κλειδί που αποτελεί την απάντηση στην πρόκληση της δημιουργίας σχολικών οργανισμών με την εγγενή ικανότητα της συνεχούς βελτίωσης σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες απόψεις της παγκόσμιας ερευνητικής κοινότητας. Συμπερασματικά, λοιπόν, μπορεί να υποστηριχτεί ότι η ποιότητα της κατανεμημένης ηγεσίας που εφαρμόζεται σε μια σχολική μονάδα είναι ο παράγοντας εκείνος που διασφαλίζει την βελτίωση αφενός της αυτοαποτελεσματικότητας και αφοσίωσης των εκπαιδευτικών και αφετέρου την παρεπόμενη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Επομένως το εύρος της κατανομής της ηγεσίας αποτελεί το δείκτη της επιτυχημένης εφαρμογής της. Ο βασικός σκοπός της παρούσας μικρο-έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με το εύρος της κατανεμημένης ηγεσίας που εφαρμόζεται ως διοικητική πρακτική εντός της σχολικής τους μονάδας.
Πλήρες Κείμενο: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το εύρος της κατανεμημένης ηγεσίας σε μια σύγχρονη σχολική μονάδα 488 KB