Περίληψη
Στόχος της έρευνας είναι η διερεύνηση της προσέγγισης ζητημάτων επιστημονικού εγγραμματισμού από εκπαιδευτικούς διαφορετικών επιστημονικών κλάδων, τύπων σχολείων, και βαθμίδων εκπαίδευσης, καθώς και της πιθανής διαφοροποίησης που επιφέρει η ειδικότητα των εκπαιδευτικών στην επιτυχή προσέγγιση των ζητημάτων. Συμμετείχαν 253 εκπαιδευτικοί οι οποίοι απάντησαν σε δώδεκα ερωτήσεις κλειστού τύπου της μορφής Σωστού – Λάθους με περιεχόμενο που στοχεύει στη διερεύνηση του επιστημονικού εγγραμματισμού. Τα ποσοστά των ορθών απαντήσεων βρίσκονται κοντά σε αυτά που εμφανίζουν οι ειδικοί σε διεθνείς έρευνες. Ο έλεγχος των μέσων όρων των ορθών απαντήσεων με παράγοντα διαφοροποίησης τον κλάδο των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών έδειξε την ύπαρξη στατιστικά σημαντικής διαφοράς.
Πλήρες Κείμενο: Προσέγγιση ζητημάτων επιστημονικού εγγραμματισμού από εκπαιδευτικούς 966 ΚB