Περίληψη
Οι εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι με όλο και αυξανόμενες προκλήσεις στον χώρο της δουλειάς τους αποκαλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων που σχετίζονται είτε με τους ίδιους, είτε με τον μαθητικό πληθυσμό είτε με τη διδακτική τους επίδοση. Η άποψη ότι για τη βελτίωση της διδασκαλίας θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα προβλήματα των εκπαιδευτικών, έχει εκφραστεί κατ’ επανάληψη στη βιβλιογραφία. Σκοπός του συγκεκριμένου άρθρου είναι να παρουσιαστούν τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από έρευνα σε θεατρολόγους που εργάζονται στην περιφερειακή ενότητα της Κρήτης σε σχέση με τους παράγοντες που παρεμποδίζουν την επιτέλεση του εκπαιδευτικού έργου τους. Η αξιολόγηση των δεδομένων βασίστηκε στην μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και το εργαλείο συλλογής ήταν οι ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν ότι τα προβλήματα του συγκεκριμένου κλάδου αφορούν κυρίως την κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή, τους παράγοντες που σχετίζονται με θέματα παιδαγωγικής της ειδικής αγωγής και την πολύ μικρή χρονική διάρκεια του μαθήματος.
Πλήρες Κείμενο: Προβλήματα και δυσκολίες των εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης 918 KB