Τόμος 10 | Τεύχος 2 | Έτος 10 | 2022

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 8
       
 

Η συμβολή των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην οργανωσιακή κουλτούρα μέσω της λήψης απόφασης

    Αναστασία Τσερεγκούνη, Εμμανουήλ Παυλάκης
9-27
                                                                                                                                                                                       
 

Η κατανεμημένη ηγεσία στα δημοτικά σχολεία της Κρήτης

    Αρχοντούλα Λαχανοπούλου
28-43
                                                                                                                                                                                       
 

Γύρω από την έννοια του οργανισμού μάθησης ως διάσταση της διοίκησης οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων

    Κωνσταντίνος Οικονόμου, Αγγελική Λαζαρίδου
44-63
                                                                                                                                                                                       
 

Απόψεις στελεχών της εκπαίδευσης για παρεχόμενη επιμόρφωση των δασκάλων. Μελέτη περίπτωσης

    Παναγιώτα Τσιαχρή, Ευάγγελος Ανάγνου
64-88
                                                                                                                                                                                       
 

Παράγοντες που συντελούν στην ποιοτική αναβάθμιση και την αποτελεσματικότητα του σύγχρονου σχολείου, και το καθιστούν οργανισμό μάθησης

    Τασία Ρισβά, Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος
89-107
                                                                                                                                                                                       
 

Λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών υπηρετούντων σε αυτές, μέσω των υποβεβλημένων εκθέσεών τους

    Αθανάσιος Μαλέτσκος, Αλέξιος Μαστρογιάννης
108-133
       
 

Οι στάσεις των Ελληνοκύπριων γονέων ως προς τη διαπολιτισμική εκπαίδευση

    Άντρια Λοΐζου
134-146
       
  Η επίδραση της πανδημίας του Covid 19 στην εκπαιδευτική διαδικασία: Μια ερευνητική προσέγγιση της διαδικτυακής μάθησης σε τελειόφοιτους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην Κύπρο
    Κωνσταντία Χαραλάμπους, Ζαχαρούλα Καραβά
147-161
       
 

H Τεχνολογία Blockchain στην εκπαίδευση: οι προοπτικές μέσα από την οπτική των εκπαιδευτικών πληροφορικής

    Δημοσθένης Σαλαγιάννης, Γρηγόρης Σαλαγιάννης, Στέφανος Αρμακόλας, Αλέξανδρος Μικρογιαννίδης
162-184
       
 

Η χρήση της Ρομποτικής στα παιδιά με αυτισμό

    Αθανασία Μεϊντάση, Μαρία Ευαγγελίου
185-199
       
 

Ο φάκελος υλικού ως μέσο αυθεντικής αξιολόγησης των μαθητών στο πλαίσιο της σχολικής αυτονομίας του Γενικού Λυκείου

    Μιχαήλ Ρέμπας
200-216
       
  Διερεύνηση στάσεων και απόψεων φιλολόγων για τη διδασκαλία του προφορικού λόγου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
    Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Ελένη Κολιώνη
217-235
       
 

Συγκριτική Ανάλυση Δια Ζώσης και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

    Παναγιώτης Λιόντος, Λουΐζα Ανδρέου
236-256
       
 

Ιστορίες για τα παιδιά την εποχή της πανδημίας. Το παράδειγμα της Ιολίνας και του Κορονάκου. Μια βιβλιογραφική και ερευνητική προσέγγιση.

    Νίκη Δρίτσα, Αναστασία Καλαντζή-Αζίζι, Ευάγγελος Καραδήμας
257-273
       
 

Απόψεις Φιλολόγων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο εκπαιδευτικό τους έργο. Μελέτη περίπτωσης στη Δυτική Αττική

    Σοφία Σαββίδου, Ευάγγελος Ανάγνου
274-292
       
 

Η στάση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

    Θεοδώρα Μουστάκα, Βασιλική Παπαϊωάννου, Ιωάννης Αντωνιάδης
293-312
       
 

Η εφαρμογή της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

    Μαρία Χρήστου
313-330
       
 

Η αξία της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας και στην ευρύτερη γνωστική συγκρότηση των μαθητών του Λυκείου: απόψεις και στάσεις των διδασκόντων στη Γ’ Λυκείου φιλολόγων

    Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Χαρίκλεια Βελαλή
331-349
       
 

Argumentative writing –moral justification- critical thinking through collaborative computer supported environments

    Βασιλική Παπαδοπούλου
350-370
       
 

Η Εκπαιδευτική Θεωρία του Πλάτωνα

    Μαρία Ανδριτσοπούλου
371-386
       
 

Απόψεις εκπαιδευτικών για τη σχολική επίδοση και ο ρόλος τους στη διδακτική προσέγγιση και στις σχέσεις τους με τους μαθητές. Η περίπτωση εκπαιδευτικών ορεινών και περιφερειακών σχολείων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Ηλείας

    Ευγενία Δάβου, Νατάσσα Ράικου
387-413
       
 

Διερευνώντας την προβλεπτική αξία της προϋπάρχουσας γνώσης στην κατανόηση της ακρόασης ψηφιακών ιστοριών

    Ελένη Γκαντιά, Κώστας Ντίνας
414-433
       
 

Λειτουργία ενός σχολείου με τους κανόνες της αειφορίας

    Χρήστος Ιωαννίδης, Ιωάννης Αρναούτης
434-457
       
 

Διερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών σχετικά με την αναγκαιότητα εισαγωγής της εργοθεραπείας στο πλαίσιο δημιουργίας ενταξιακότερων περιβαλλόντων μάθησης: Μια ποσοτική μελέτη

    Κωνσταντίνα Κούκη, Βασιλική Σιαμαντά
458-475
       
 

Σχολεία και Επιχειρήσεις: Υπάρχει αντιστοίχιση;

    Γεώργιος Γκίνης
476-494
       
 

Η αποτελεσματικότητα του προγράμματος Επιμόρφωσης Β2 Επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας και Κορινθίας

    Μαριάννα Διαμαντοπούλου, Ιωσήφ Φραγκούλης
495-509
       
 

Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας

    Μαρία Ιωάννα Ιωαννίδη
510-530
       
 

“Η έννοια του “πολίτη” – “πολιτειότητα” στο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής Ε΄ δημοτικού και στο εκπαιδευτικό υλικό της Κοινωνικής Πολιτικής Αγωγής της Ε΄ δημοτικού”

    Μαρία Καράμπελα
531-547
       
 

Η έμφυλη διάσταση στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα- Η Γυάλινη οροφή ή το κωλώδες πάτωμα;

    Μαρία Καράμπελα
548-558
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-558