Τόμος 11 | Τεύχος 3 | Έτος 11 | 2023

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 6
       
 

Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των παιδαγωγών που εργάζονται σε Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς. Μελέτη περίπτωσης στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς Καλαμάτας

    Παναγιώτα Παπασταύρου, Ευάγγελος Ανάγνου
7-24
       
 

Το σχολικό εγχειρίδιο ως φορέας αναπαραστάσεων για την έννοια της μάθησης

    Πασχάλης Σαρόγλου, Μαρία Γκέκα
25-40
       
 

Η εκπαίδευση των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στο δημόσιο ελληνικό δημοτικό σχολείο την περίοδο 1990 – 2010

    Αλκιβιάδης Σαλπιγκτής
41-56
       
 

Εκπαίδευση στη σχολική διαμεσολάβηση

    Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου
57-66
       
 

Ψηφιακές και Συμπεριληπτικές Παιδαγωγικές Δεξιότητες Εκπαιδευτικών: το Διδακτικό Μοντέλο “DIPCE”

    Χριστιάνα Καρτσέλου
67-81
       
 

Counseling and Vocational Counseling in Secondary Education for Socially Vulnerable Groups

    Θωμάς Στρατακης, Ελευθερία Σφακιανάκη
82-92
       
 

Αλληλεπίδραση προγράμματος σπουδών παιδικών σταθμών με μαθησιακές ταυτότητες μαθηματικών,φυσικών επιστημών και τεχνολογίας στην πρώιμη παιδική ηλικία

    Ελένη Μερίκα, Αναστάσιος Σιάτρας
93-107
       
  Η διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης τον καιρό της πανδημίας – Αντιλήψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών
    Φωτεινή Θεοδωροπούλου, Βασιλική Φωτοπούλου, Μαρία Φρούντα
108-129
       
 

Απόδραση από την (ψηφιακή) τάξη: Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά δωμάτια απόδρασης στη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας σε ενήλικες

    Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Μαρία Γερανιωτάκη
130-151
       
 

Η διδακτική μέθοδος project με θεματικό άξονα τη διατροφή και η επίδρασή της στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, στην αυτοεκτίμηση και στην ποιότητα ζωής ατόμων που διαμένουν σε δομές ψυχικής υγείας

    Σταυρούλα Μούγιου, Ειρήνη Τάσκου, Ιωάννης Σανδάλης
152-173
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-173