Τόμος 11 | Τεύχος 3 | Έτος 11 | 2023 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 6 Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των παιδαγωγών που εργάζονται σε Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς. Μελέτη περίπτωσης στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς Καλαμάτας Παναγιώτα Παπασταύρου, Ευάγγελος Ανάγνου 7-24 Το σχολικό εγχειρίδιο ως φορέας αναπαραστάσεων για την έννοια της μάθησης Πασχάλης Σαρόγλου, Μαρία Γκέκα 25-40 Η εκπαίδευση των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στο δημόσιο ελληνικό δημοτικό σχολείο την περίοδο 1990 – 2010 Αλκιβιάδης Σαλπιγκτής 41-56 Εκπαίδευση στη σχολική διαμεσολάβηση Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου 57-66 Ψηφιακές και Συμπεριληπτικές Παιδαγωγικές Δεξιότητες Εκπαιδευτικών: το Διδακτικό Μοντέλο “DIPCE” Χριστιάνα Καρτσέλου 67-81 Counseling and Vocational Counseling in Secondary Education for Socially Vulnerable Groups Θωμάς Στρατακης, Ελευθερία Σφακιανάκη 82-92 Αλληλεπίδραση προγράμματος σπουδών παιδικών σταθμών με μαθησιακές ταυτότητες μαθηματικών,φυσικών επιστημών και τεχνολογίας στην πρώιμη παιδική ηλικία Ελένη Μερίκα, Αναστάσιος Σιάτρας 93-107 Η διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης τον καιρό της πανδημίας – Αντιλήψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών Φωτεινή Θεοδωροπούλου, Βασιλική Φωτοπούλου, Μαρία Φρούντα 108-129 Απόδραση από την (ψηφιακή) τάξη: Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά δωμάτια απόδρασης στη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας σε ενήλικες Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Μαρία Γερανιωτάκη 130-151 Η διδακτική μέθοδος project με θεματικό άξονα τη διατροφή και η επίδρασή της στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, στην αυτοεκτίμηση και στην ποιότητα ζωής ατόμων που διαμένουν σε δομές ψυχικής υγείας Σταυρούλα Μούγιου, Ειρήνη Τάσκου, Ιωάννης Σανδάλης 152-173 Συνολικό Τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-173