Τόμος 9 | Τεύχος 3 | Έτος 9 | 2021

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7
       
 

Exploring Greek mythology, through the art of painting, music and group play. A proposal of an education program within context of co-education children with vision deficiencies alongside with the students of the common school, whose eyesight functions regularly.

    Παρασκευή Στεφανίδου
8-23
                                                                                                                                                                                       
 

Insights into eTwinning Quality Label Awards 2020: Greece

    Γιάννης Θέμελης
24-41
                                                                                                                                                                                       
 

WeDo-WeCANDo: A proposal for a co-education program in Adapted Physical Education

    Ελένη Τεχλικίδου, Χριστοδούλα Βογιατζή
42-56
                                                                                                                                                                                       
 

Η θετική συμβολή του διευθυντή στην ανάπτυξη καινοτομιών στην εκπαίδευση

    Αθανάσιος Καραγιάννης
57-68
                                                                                                                                                                                       
 

Η μαθητεία ως μέσο ποιοτικής ενίσχυσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης: Μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας

    Περικλής Ρόμπολας, Ιωάννης Χατζής, Αγγελική Γριβοπούλου
69-91
                                                                                                                                                                                       
 

Η συμβολή της συνεργασίας των εκπαιδευτικών στην επαγγελματική τους ανάπτυξη

    Μαρία Σπηλιοπούλου, Αθανασία Δακοπούλου
92-103
       
 

Προβλήματα και δυσκολίες των εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης

    Βασίλης Παύλου, Ευάγγελος Ανάγνου, Βαρβάρα Λάμπουρα
104-117
       
  Διερευνώντας την επίδραση του σχολικού κλίματος στην επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών μέσα από τους διάφορους τύπους ηγεσίας των διευθυντών δημοτικών σχολείων της Κύπρου
    Μαρία Ευριπίδου
118-123
       
 

Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών για αξιοποίηση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας ως εργαλείο μάθησης στη διδακτική πράξη

    Μαρία Παπαγιάννη, Νίκλεια Ετεοκλέους
124-146
       
 

Το δημοκρατικό έλλειμμα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και η κοινωνική δικαιοσύνη στον σχολικό οργανισμό. Απόψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αργολίδας

    Αγγελική Γόγολα
147-160
       
 

Απόψεις και ανάγκες Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Β/θμιας τεχνικών ειδικοτήτων, σε θέματα Διδακτικής

    Αλέξανδρος Κόλκας
161-176
       
  Απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη συμβολή των εργαλείων Ψηφιακής Αφήγησης στη δημιουργία διαθεματικών projects
    Βασιλική Παναγιωτοπούλου, Ιωσήφ Φραγκούλης
177-197
       
 

Ο ρόλος των γραμματέων μέσα από τις αντιλήψεις των διευθυντών σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης

    Βάγια Σερέτη
198-214
       
 

H συμμετοχή εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηλείας στη διά βίου εκπαίδευση

    Γιώργος Ασημακόπουλος, Θανάσης Καραλής, Νατάσσα Ράικου
215-230
       
 

Η Ποιοτική αξιολόγηση των υποψήφιων διευθυντών σχολικών μονάδων: Συνέντευξη και μυστική ψηφοφορία

    Κωνσταντία Σπυριάδου, Μανώλης Κουτούζης
231-249
       
 

Διερεύνηση απόψεων και επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο

    Ευθυμία Σμυρνάκη, Σοφία Παπαστεφανάκη
250-267
       
 

Επαγγελματική Εξουθένωση, προβλήματα και δυσκολίες του εκπαιδευτικού στον χώρο εργασίας του

    Χρήστος Ιωαννίδης
268-281
       
 

Το νέο Σύστημα Διαρκούς Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και ο ρόλος της ενδοσχολικής επιμόρφωσης

    Αντιγόνη Ζήση
282-289
       
 

Εργαλεία Web 2.0 για την υποστήριξη έργου eTwinning εξ αποστάσεως

    Βασιλική Παπαϊωάννου, Στυλιανή Βεργή
290-302
       
 

Η Νέα γενιά στην Ελλάδα σήμερα: εκπαίδευση, κατάρτιση, απασχόληση και ανισότητες

    Δημήτριος Δροσάτος
303-318
       
 

Το φαινόμενο της σχολικής βίας και εκφοβισμού: η εννοιολογική οριοθέτηση, οι μορφές, οι επιπτώσεις και οι παιδαγωγικό – διδακτικές στρατηγικές διαχείρισής του

    Φίλιππος Ευαγγέλου
319-338
       
 

Παρεμβατικό πρόγραμμα για την βελτίωση του προφορικού και γραπτού λόγου σε μαθητή με ΕΓΔ

    Γεωργία Πάργου
339-349
       
 

Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας σε περιπτώσεις παραμέλησης-κακοποίησης μαθητών: διερεύνηση των σχετικών αντιλήψεων και των στρατηγικών αντιμετώπισης που εφαρμόζουν οι Διευθυντές

    Μαρία Βουβούση
350-364
                                                                                                                                                                                       
 

Ο θεσμός των νοσοκομειακών σχολείων: ο ρολος και η σημασία του ειδικού γυμνάσιου με ειδικές λυκειακές τάξεις της ψυχιατρικής κλινικής παιδιών-έφηβων του γ.ν. «γ. Παπανικολάου»

    Γεώργιος Κατσιμάνης, Χρυσούλα Δεληγιαννίδου, Γεώργιος Κώτσικας, Μαγδαληνή Καραγιάννη
365-383
       
 

Η συμβολή της εκπαίδευσης στην προώθηση των Startup επιχειρήσεων – Startup επιχειρήσεις και Ανθρώπινο Δυναμικό στην Περιφερειακή Ενότητα της Λάρισας

    Δήμητρα Συρακούλη
384-409
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-409