Τόμος 12 | Τεύχος 3 | Έτος 12 | 2024

Πινακας Περιεχομενων
Editorial 
Σπύρος Κιουλάνης 6

Απόψεις φιλολόγων ως προς την αποτελεσματικότητα αξιοποίησης της τέχνης στο πλαίσιο άσκησης του έργου τους

Αντωνία Γκόλφη, Ιωσήφ Φραγκούλης
7-27

Προσωπική εκπαιδευτική φιλοσοφία: γέφυρα μεταξύ θεωρίας και πρακτικής εφαρμογής της στην τάξη

Ανδρέας Οικονόμου, Ελένη Μαυροπούλου
28-55

“Θετική” Σχολική Ηγεσία: Ένα προτεινόμενο θεωρητικό μοντέλο

Μαρία Σαχινίδου
56-74

Σχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικής κοινότητας εκπαιδευτικών Πληροφορικής Γυμνασίων

Γεωργία Αλεξούδα
75-93

Διαχείριση και στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων μεταξύ εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα – Ο ρόλος του Διευθυντή

Μαγδαληνή Γκιώνη
94-113

Η Ηγεσία στην εκπαίδευση, Προκλήσεις και προοπτικές

Δήμητρα Παπαϊωάννου
114-124

Διαπροσωπικές σχέσεις, ψυχοκοινωνικό κλίμα και το σύνδρομο της εργασιακής εξουθένωσης

Ζουμπουλιά Παρασκευή Βαρδιάμπαση, Μαγδαληνή Γκιώνη
125-140
Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στην ενδυνάμωση των προσδοκιών των ενηλίκων εκπαιδευομένων στα Σωφρονιστικά Καταστήματα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)
Μαρία Ηλία, Σοφία Καλογρίδη
141-160

Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η καλλιέργεια της δημιουργικότητας των μαθητών

Ευάγγελος Γλάρος
161-177

Η διοικητική διαχείριση του Φαινομένου του Σχολικού Εκφοβισμού στις Εκπαιδευτικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Βασιλική Μπρίνια, Αγγελική Μπισκεντζή, Ειρήνη Κασιόλα, Σταυρούλα Μαρινοπούλου
178-197
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό τεύχος 1-197