| |
Πινακας Περιεχομενων |
| |
|
|
|
| |
Editorial |
 |
| |
|
Σπύρος Κιουλάνης |
8 |
| |
|
|
|
 |
| |
Η συμβολή των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην οργανωσιακή κουλτούρα μέσω της λήψης απόφασης
|
 |
| |
|
Αναστασία Τσερεγκούνη, Εμμανουήλ Παυλάκης
|
9-27 |
| |
|
|
|
| |
Η κατανεμημένη ηγεσία στα δημοτικά σχολεία της Κρήτης
|
 |
| |
|
Αρχοντούλα Λαχανοπούλου
|
28-43 |
| |
|
|
|
| |
Γύρω από την έννοια του οργανισμού μάθησης ως διάσταση της διοίκησης οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων
|
 |
| |
|
Κωνσταντίνος Οικονόμου, Αγγελική Λαζαρίδου
|
44-63 |
| |
|
|
|
| |
Απόψεις στελεχών της εκπαίδευσης για παρεχόμενη επιμόρφωση των δασκάλων. Μελέτη περίπτωσης
|
 |
| |
|
Παναγιώτα Τσιαχρή, Ευάγγελος Ανάγνου
|
64-88 |
| |
|
|
|
| |
Παράγοντες που συντελούν στην ποιοτική αναβάθμιση και την αποτελεσματικότητα του σύγχρονου σχολείου, και το καθιστούν οργανισμό μάθησης
|
 |
| |
|
Τασία Ρισβά, Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος
|
89-107 |
| |
|
|
|
| |
Λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών υπηρετούντων σε αυτές, μέσω των υποβεβλημένων εκθέσεών τους
|
 |
| |
|
Αθανάσιος Μαλέτσκος, Αλέξιος Μαστρογιάννης
|
108-133 |
| |
|
|
|
| |
Οι στάσεις των Ελληνοκύπριων γονέων ως προς τη διαπολιτισμική εκπαίδευση
|
 |
| |
|
Άντρια Λοΐζου
|
134-146 |
| |
|
|
|
| |
Η επίδραση της πανδημίας του Covid 19 στην εκπαιδευτική διαδικασία: Μια ερευνητική προσέγγιση της διαδικτυακής μάθησης σε τελειόφοιτους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην Κύπρο |
 |
| |
|
Κωνσταντία Χαραλάμπους, Ζαχαρούλα Καραβά
|
147-161 |
| |
|
|
|
| |
H Τεχνολογία Blockchain στην εκπαίδευση: οι προοπτικές μέσα από την οπτική των εκπαιδευτικών πληροφορικής
|
 |
| |
|
Δημοσθένης Σαλαγιάννης, Γρηγόρης Σαλαγιάννης, Στέφανος Αρμακόλας, Αλέξανδρος Μικρογιαννίδης
|
162-184 |
| |
|
|
|
| |
Η χρήση της Ρομποτικής στα παιδιά με αυτισμό
|
 |
| |
|
Αθανασία Μεϊντάση, Μαρία Ευαγγελίου
|
185-199 |
| |
|
|
|
| |
Ο φάκελος υλικού ως μέσο αυθεντικής αξιολόγησης των μαθητών στο πλαίσιο της σχολικής αυτονομίας του Γενικού Λυκείου
|
 |
| |
|
Μιχαήλ Ρέμπας
|
200-216 |
| |
|
|
|
| |
Διερεύνηση στάσεων και απόψεων φιλολόγων για τη διδασκαλία του προφορικού λόγου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
 |
| |
|
Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Ελένη Κολιώνη
|
217-235 |
| |
|
|
|
| |
Συγκριτική Ανάλυση Δια Ζώσης και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
|
 |
| |
|
Παναγιώτης Λιόντος, Λουΐζα Ανδρέου
|
236-256 |
| |
|
|
|
| |
Ιστορίες για τα παιδιά την εποχή της πανδημίας. Το παράδειγμα της Ιολίνας και του Κορονάκου. Μια βιβλιογραφική και ερευνητική προσέγγιση.
|
 |
| |
|
Νίκη Δρίτσα, Αναστασία Καλαντζή-Αζίζι, Ευάγγελος Καραδήμας
|
257-273 |
| |
|
|
|
| |
Απόψεις Φιλολόγων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο εκπαιδευτικό τους έργο. Μελέτη περίπτωσης στη Δυτική Αττική
|
 |
| |
|
Σοφία Σαββίδου, Ευάγγελος Ανάγνου
|
274-292 |
| |
|
|
|
| |
Η στάση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
|
 |
| |
|
Θεοδώρα Μουστάκα, Βασιλική Παπαϊωάννου, Ιωάννης Αντωνιάδης
|
293-312 |
| |
|
|
|
| |
Η εφαρμογή της θεωρίας της μετασχηματίζουσας μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
|
 |
| |
|
Μαρία Χρήστου
|
313-330 |
| |
|
|
|
| |
Η αξία της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας και στην ευρύτερη γνωστική συγκρότηση των μαθητών του Λυκείου: απόψεις και στάσεις των διδασκόντων στη Γ’ Λυκείου φιλολόγων
|
 |
| |
|
Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Χαρίκλεια Βελαλή
|
331-349 |
| |
|
|
|
| |
Argumentative writing –moral justification- critical thinking through collaborative computer supported environments
|
 |
| |
|
Βασιλική Παπαδοπούλου
|
350-370 |
| |
|
|
|
| |
Η Εκπαιδευτική Θεωρία του Πλάτωνα
|
 |
| |
|
Μαρία Ανδριτσοπούλου
|
371-386 |
| |
|
|
|
| |
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη σχολική επίδοση και ο ρόλος τους στη διδακτική προσέγγιση και στις σχέσεις τους με τους μαθητές. Η περίπτωση εκπαιδευτικών ορεινών και περιφερειακών σχολείων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Ηλείας
|
 |
| |
|
Ευγενία Δάβου, Νατάσσα Ράικου
|
387-413 |
| |
|
|
|
| |
Διερευνώντας την προβλεπτική αξία της προϋπάρχουσας γνώσης στην κατανόηση της ακρόασης ψηφιακών ιστοριών
|
 |
| |
|
Ελένη Γκαντιά, Κώστας Ντίνας
|
414-433 |
| |
|
|
|
| |
Λειτουργία ενός σχολείου με τους κανόνες της αειφορίας
|
 |
| |
|
Χρήστος Ιωαννίδης, Ιωάννης Αρναούτης
|
434-457 |
| |
|
|
|
| |
Διερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών σχετικά με την αναγκαιότητα εισαγωγής της εργοθεραπείας στο πλαίσιο δημιουργίας ενταξιακότερων περιβαλλόντων μάθησης: Μια ποσοτική μελέτη
|
 |
| |
|
Κωνσταντίνα Κούκη, Βασιλική Σιαμαντά
|
458-475 |
| |
|
|
|
| |
Σχολεία και Επιχειρήσεις: Υπάρχει αντιστοίχιση;
|
 |
| |
|
Γεώργιος Γκίνης
|
476-494 |
| |
|
|
|
| |
Η αποτελεσματικότητα του προγράμματος Επιμόρφωσης Β2 Επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας και Κορινθίας
|
 |
| |
|
Μαριάννα Διαμαντοπούλου, Ιωσήφ Φραγκούλης
|
495-509 |
| |
|
|
|
| |
Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
|
 |
| |
|
Μαρία Ιωάννα Ιωαννίδη
|
510-530 |
| |
|
|
|
| |
“Η έννοια του “πολίτη” – “πολιτειότητα” στο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής Ε΄ δημοτικού και στο εκπαιδευτικό υλικό της Κοινωνικής Πολιτικής Αγωγής της Ε΄ δημοτικού”
|
 |
| |
|
Μαρία Καράμπελα
|
531-547 |
| |
|
|
|
| |
Η έμφυλη διάσταση στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα- Η Γυάλινη οροφή ή το κωλώδες πάτωμα;
|
 |
| |
|
Μαρία Καράμπελα
|
548-558 |
| |
|
|
|
| |
| |
Συνολικό Τεύχος |
|
 |
| |
Συνολικό Τεύχος |
 |
| |
|
Συνολικό τεύχος |
1-558 |