| |
Πινακας Περιεχομενων |
| |
|
|
|
| |
Editorial |
 |
| |
|
Σπύρος Κιουλάνης |
7 |
| |
|
|
|
 |
| |
Exploring Greek mythology, through the art of painting, music and group play. A proposal of an education program within context of co-education children with vision deficiencies alongside with the students of the common school, whose eyesight functions regularly.
|
 |
| |
|
Παρασκευή Στεφανίδου
|
8-23 |
| |
|
|
|
| |
Insights into eTwinning Quality Label Awards 2020: Greece
|
 |
| |
|
Γιάννης Θέμελης
|
24-41 |
| |
|
|
|
| |
WeDo-WeCANDo: A proposal for a co-education program in Adapted Physical Education
|
 |
| |
|
Ελένη Τεχλικίδου, Χριστοδούλα Βογιατζή
|
42-56 |
| |
|
|
|
| |
Η θετική συμβολή του διευθυντή στην ανάπτυξη καινοτομιών στην εκπαίδευση
|
 |
| |
|
Αθανάσιος Καραγιάννης
|
57-68 |
| |
|
|
|
| |
Η μαθητεία ως μέσο ποιοτικής ενίσχυσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης: Μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
|
 |
| |
|
Περικλής Ρόμπολας, Ιωάννης Χατζής, Αγγελική Γριβοπούλου
|
69-91 |
| |
|
|
|
| |
Η συμβολή της συνεργασίας των εκπαιδευτικών στην επαγγελματική τους ανάπτυξη
|
 |
| |
|
Μαρία Σπηλιοπούλου, Αθανασία Δακοπούλου
|
92-103 |
| |
|
|
|
| |
Προβλήματα και δυσκολίες των εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης
|
 |
| |
|
Βασίλης Παύλου, Ευάγγελος Ανάγνου, Βαρβάρα Λάμπουρα
|
104-117 |
| |
|
|
|
| |
Διερευνώντας την επίδραση του σχολικού κλίματος στην επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών μέσα από τους διάφορους τύπους ηγεσίας των διευθυντών δημοτικών σχολείων της Κύπρου |
 |
| |
|
Μαρία Ευριπίδου
|
118-123 |
| |
|
|
|
| |
Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών για αξιοποίηση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας ως εργαλείο μάθησης στη διδακτική πράξη
|
 |
| |
|
Μαρία Παπαγιάννη, Νίκλεια Ετεοκλέους
|
124-146 |
| |
|
|
|
| |
Το δημοκρατικό έλλειμμα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και η κοινωνική δικαιοσύνη στον σχολικό οργανισμό. Απόψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αργολίδας
|
 |
| |
|
Αγγελική Γόγολα
|
147-160 |
| |
|
|
|
| |
Απόψεις και ανάγκες Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Β/θμιας τεχνικών ειδικοτήτων, σε θέματα Διδακτικής
|
 |
| |
|
Αλέξανδρος Κόλκας
|
161-176 |
| |
|
|
|
| |
Απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη συμβολή των εργαλείων Ψηφιακής Αφήγησης στη δημιουργία διαθεματικών projects |
 |
| |
|
Βασιλική Παναγιωτοπούλου, Ιωσήφ Φραγκούλης
|
177-197 |
| |
|
|
|
| |
Ο ρόλος των γραμματέων μέσα από τις αντιλήψεις των διευθυντών σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης
|
 |
| |
|
Βάγια Σερέτη
|
198-214 |
| |
|
|
|
| |
H συμμετοχή εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηλείας στη διά βίου εκπαίδευση
|
 |
| |
|
Γιώργος Ασημακόπουλος, Θανάσης Καραλής, Νατάσσα Ράικου
|
215-230 |
| |
|
|
|
| |
Η Ποιοτική αξιολόγηση των υποψήφιων διευθυντών σχολικών μονάδων: Συνέντευξη και μυστική ψηφοφορία
|
 |
| |
|
Κωνσταντία Σπυριάδου, Μανώλης Κουτούζης
|
231-249 |
| |
|
|
|
| |
Διερεύνηση απόψεων και επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο
|
 |
| |
|
Ευθυμία Σμυρνάκη, Σοφία Παπαστεφανάκη
|
250-267 |
| |
|
|
|
| |
Επαγγελματική Εξουθένωση, προβλήματα και δυσκολίες του εκπαιδευτικού στον χώρο εργασίας του
|
 |
| |
|
Χρήστος Ιωαννίδης
|
268-281 |
| |
|
|
|
| |
Το νέο Σύστημα Διαρκούς Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και ο ρόλος της ενδοσχολικής επιμόρφωσης
|
 |
| |
|
Αντιγόνη Ζήση
|
282-289 |
| |
|
|
|
| |
Εργαλεία Web 2.0 για την υποστήριξη έργου eTwinning εξ αποστάσεως
|
 |
| |
|
Βασιλική Παπαϊωάννου, Στυλιανή Βεργή
|
290-302 |
| |
|
|
|
| |
Η Νέα γενιά στην Ελλάδα σήμερα: εκπαίδευση, κατάρτιση, απασχόληση και ανισότητες
|
 |
| |
|
Δημήτριος Δροσάτος
|
303-318 |
| |
|
|
|
| |
Το φαινόμενο της σχολικής βίας και εκφοβισμού: η εννοιολογική οριοθέτηση, οι μορφές, οι επιπτώσεις και οι παιδαγωγικό – διδακτικές στρατηγικές διαχείρισής του
|
 |
| |
|
Φίλιππος Ευαγγέλου
|
319-338 |
| |
|
|
|
| |
Παρεμβατικό πρόγραμμα για την βελτίωση του προφορικού και γραπτού λόγου σε μαθητή με ΕΓΔ
|
 |
| |
|
Γεωργία Πάργου
|
339-349 |
| |
|
|
|
| |
Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας σε περιπτώσεις παραμέλησης-κακοποίησης μαθητών: διερεύνηση των σχετικών αντιλήψεων και των στρατηγικών αντιμετώπισης που εφαρμόζουν οι Διευθυντές
|
 |
| |
|
Μαρία Βουβούση
|
350-364 |
| |
|
|
|
| |
Ο θεσμός των νοσοκομειακών σχολείων: ο ρολος και η σημασία του ειδικού γυμνάσιου με ειδικές λυκειακές τάξεις της ψυχιατρικής κλινικής παιδιών-έφηβων του γ.ν. «γ. Παπανικολάου»
|
 |
| |
|
Γεώργιος Κατσιμάνης, Χρυσούλα Δεληγιαννίδου, Γεώργιος Κώτσικας, Μαγδαληνή Καραγιάννη
|
365-383 |
| |
|
|
|
| |
Η συμβολή της εκπαίδευσης στην προώθηση των Startup επιχειρήσεων – Startup επιχειρήσεις και Ανθρώπινο Δυναμικό στην Περιφερειακή Ενότητα της Λάρισας
|
 |
| |
|
Δήμητρα Συρακούλη
|
384-409 |
| |
|
|
|
| |
| |
Συνολικό Τεύχος |
|
 |
| |
Συνολικό Τεύχος |
 |
| |
|
Συνολικό τεύχος |
1-409 |