Τόμος 1 | Τεύχος 1 | Έτος 1 | 2013 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 3-6 Α΄ Μέρος Εκπαιδευτικές κοινότητες πρακτικής και επαγγελματική μάθηση στο νέο σχολείο. Ευγενία Αρβανίτη 8-29 Εφαρμογή της μεθόδου «έξι σκεπτόμενα καπέλα» του De Bono στη διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών: η περίπτωση των καθηγητών Φυσικής Αγωγής. Ξανθή Χουλιάρα, Παναγιώτης Αντωνίου, Νικόλαος Διγγελίδης, Νικόλαος Βερναρδάκης, Σπύρος Κιουλάνης 30-46 Διαθεματική προσέγγιση της ηγεσίας σε μαθητές δημοτικού μέσω της λογοτεχνίας και της φυσικής αγωγής. Ανδρέας Αυγερινός, Καλλίτσα Τσιρογιάννη 47-67 Ανάπτυξη στρατηγικών σε έννοιες χώρου κατά την πρώτη σχολική ηλικία. Πέτρος Κλιάπης 68-82 Η ανάγκη επιμόρφωσης του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας στις ΤΠΕ. Σουλτάνα Κολέρδα, Κατερίνα Σαραφίδου, Αντώνης Σπυριδάκης 83-99 Οι ερευνητικές προσεγγίσεις για τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών – Ζητήματα Μεθοδολογίας και προοπτικές της Έρευνας. Παντελής Δεμίρογλου 100-118 The on-line distance training of teachers on gender issues as a factor of blunting gender-defined attitudes and inequalities of the educational system. Αναστασία Παναγιωτίδου 119-129 Β΄ Μέρος Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών: Μελέτη περίπτωσης το Σχίσμα του 1054. Ιωάννα Κομνηνού, Ελένη Αθανασίου, Μαρία Διακογιώργη-Παπαποστόλου 131-149 ΤΠΕ και εργαστηριακή διδασκαλία. Δυο διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία των νόμων των αερίων. Νικόλαος Κυριακόπουλος 150-171 Πρωτογενής Παραγωγικότητα: Σχεδιασμός και Δόμηση Διδασκαλίας για τελειόφοιτους μαθητές Λυκείου. Μαρία Καλαθάκη 172-185 Συνολικό τεύχος Συνολικό τεύχος Συνολικό τεύχος 1-185