Περίληψη
Η παρούσα εργασία εστιάζει στα αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας με στόχο τη διερεύνηση των αναγκών επιμόρφωσης σε πολιτιστικά θέματα, εκπαιδευτικών που έχουν αναλάβει κατά το παρελθόν ή συμμετέχουν σε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων και υπηρετούν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, περιοχής με έντονα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο της έρευνας καταγράφονται οι θεματικές που επιλέγονται από τους/τις εκπαιδευτικούς, οι επιλογές τους σχετικά με τη μεθοδολογία και ελέγχεται η συσχέτιση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών με μεταβλητές, όπως η εμπειρία τους, το φύλο, οι σπουδές, η οικογενειακή κατάσταση, η γνώση υπολογιστών των εκπαιδευτικών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτουν γνώσεις για τα κίνητρα συμμετοχής σε επιμόρφωση και τα χαρακτηριστικά της που σχετίζονται με τον πολιτισμό. Τέλος γίνονται προτάσεις, αξιοποιήσιμες βραχυπρόθεσμα, για τον βέλτιστο σχεδιασμό επιμορφώσεων σχετικών με τον πολιτισμό, αλλά και μακροπρόθεσμα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής της σχετικής με την ίδια θεματική, προς όφελος του συνόλου της μαθητικής κοινότητας.
Πλήρες Κείμενο: Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σχετικά με θέματα πολιτισμού420KB