Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Θεωρία και Πράξη. Διαφοροποιώντας το Αναλυτικό Πρόγραμμα και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος των κοινωνικών δεξιοτήτων, για τη διδασκαλία μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες





Περίληψη

 

Η διδασκαλία των κοινωνικών δεξιοτήτων πρέπει  να πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καθημερινής διδασκαλίας μέσα στην τάξη, ανεξάρτητα από ηλικία ή μάθημα. Πολλά παιδιά με έλλειμμα σε αυτήν την περιοχή επωφελούνται από τη διαφοροποιημένη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων. Σε ενταξιακά περιβάλλοντα, μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες επωφελούνται από τους συμμαθητές τους στην εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων, μέσα από τη μίμηση προτύπου και την αλληλεπίδραση. Στο παρόν άρθρο ένας μαθητής με σύνδρομο Down και έλλειμμα στις κοινωνικές δεξιότητες συμμετέχει σε δραστηριότητες με σκοπό την εκμάθηση-βελτίωση κατάλληλων κοινωνικών δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στην έναρξη της αλληλεπίδρασης με συνομήλικους με σκοπό τη δημιουργία φιλικής σχέσης.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΔιαφοροποιημένη Διδασκαλία: Θεωρία και Πράξη. Διαφοροποιώντας το Αναλυτικό Πρόγραμμα και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος των κοινωνικών δεξιοτήτων, για τη διδασκαλία μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες585.07 KB