Περίληψη
Προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη για αλλαγή στην εκπαίδευση και την εισαγωγή των ΤΠΕ, (Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Τηλεπικοινωνιών) στην εκπαίδευση, το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας εγκαινίασε το Μάιο του 2008 ένα πανεθνικό πρόγραμμα της διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο δεύτερο επίπεδο, κατάρτιση των εκπαιδευτικών στη χρήση και την αξιολόγηση της παιδαγωγικής των ΤΠΕ στη διδασκαλία στην τάξη. Ο συγγραφέας, στοχεύει μέσα από τη έρευνα, στην αξιολόγηση, τον προσδιορισμό και την ανάλυση των αποτελεσμάτων του έργου καθώς και στην προώθηση των ΤΠΕ μέσω της υιοθέτησης αποτελεσματικών μεθόδων διδασκαλίας, και εμφάνισης πραγματικών αλλαγών στη συμπεριφορά, το προφίλ και τη συνολική στάση των εκπαιδευτικών. Μέσα από την έρευνα γίνεται φανερό ότι η ανάπτυξη και ενίσχυση αποτελεσματικών εκπαιδευτικών πρακτικών με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αναγνώριση και επιτυχή αντιμετώπιση των διαφορετικών χαρακτηριστικών των επιμορφούμενων που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος επιμόρφωσης.