Τόμος 3 | Τεύχος 3 | Έτος 3 | 2015

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 5 – 8
       
 

Ηγεσία και Διοίκηση στα Σχολεία: Μια νέα προσέγγιση

    Χαρίκλεια Γ. Μαρκογιαννάκη, Θεόδωρος Α. Κουτρούκης 9 – 18
       
 

Ο Συμμετοχικός τρόπος λήψης αποφάσεων ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας και αποτελεσματικότητας της Σχολικής Μονάδας

    Σοφία Καστανίδου, Ραλλού Τσικαντέρη 19 – 38
       
  Οι απόψεις των υποψήφιων Διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το θεσμικό πλαίσιο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης του 2011. Μια μελέτη περίπτωσης στη Δυτική Αττική
    Αργυρίου Αργύριος, Ανδρεάδου Δέσποινα, Τύπας Γεώργιος 39 – 68
       
 

Οι σπουδές ως παράγοντας διαμόρφωσης των αναγκών επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: ερευνητικά πορίσματα

    Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα,  Αναστασιάδου Αλεξάνδρα 69 – 82
       
 

Διδακτικές προτάσεις για την καλλιέργεια της κατανόησης του ιστορικού χρόνου στους μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου

    Δήμητρα Καμαρινού 83 – 96
       
 

Η συμβολή της ενσυναίσθησης στην ιστορική κατανόηση

    Πατρωνίδου Δήμητρα, Χαρπαντίδου Ζαχαρούλα 97 – 112
       
 

Μαθητές με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και Διδακτική Παρέμβαση – Κλινικά Χαρακτηριστικά και Θεραπευτικές Προσεγγίσεις

     Γεώργιος Μουτσινάς 113 – 126
 
 

Οι αντιλήψεις των Βέλγων κι Ελλήνων εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών. Συγκριτική μελέτη

    Καρτσέλου Χριστιάννα 127 – 144
       
 

Η αναγκαιότητα της Κριτικής Παιδαγωγικής στις σύγχρονες συνθήκες καπιταλιστικής αναδιάρθρωσης: H συμβολή του κριτικού παιδαγωγού Peter ΜcLaren

    Παπαδόπουλος Κλεάνθης  145 – 158
       
 

Θεματική αποτίμηση του 1ου Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής: «Καινοτόμες εφαρμογές στη Διδακτική Πράξη», που υλοποιήθηκε στη Δράμα, 27, 28 και 29 Νοεμβρίου 2015

    Σπύρος Κιουλάνης 159 – 170
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1 – 170