Δημιουργική ενεργοποίηση των μαθητών δια μέσου των τεχνών: Ο έντεχνος συλλογισμός (Artful Thinking) στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών

Περίληψη

 

Το άρθρο που ακολουθεί προέκυψε από την καταγραφή της θεωρητικής βάσης και της προσπάθειας πρακτικής εφαρμογής του έντεχνου συλλογισμού (Artful Thinking) στο μάθημα των Θρησκευτικών. Η προσπάθεια αυτή βασίστηκε στη θεωρητική βάση που ανέπτυξε ο Perkins και οι συνεργάτες του στο Πανεπιστήμιο του Harvard. Επιχειρήθηκε ως η πλέον ενδεδειγμένη μέθοδος για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Θρησκευτικών, αφού οι βασικές αρχές της προσέγγιζαν τη βασική θεωρητική θεμελίωση του ζητούμενου των Θρησκευτικών ως διακριτού γνωστικού αντικειμένου.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΔημιουργική ενεργοποίηση των μαθητών δια μέσου των τεχνών: Ο έντεχνος συλλογισμός (Artful Thinking) στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών1.48 MB