Περίληψη
Το άρθρο που ακολουθεί προέκυψε από την καταγραφή της θεωρητικής βάσης και της προσπάθειας πρακτικής εφαρμογής του έντεχνου συλλογισμού (Artful Thinking) στο μάθημα των Θρησκευτικών. Η προσπάθεια αυτή βασίστηκε στη θεωρητική βάση που ανέπτυξε ο Perkins και οι συνεργάτες του στο Πανεπιστήμιο του Harvard. Επιχειρήθηκε ως η πλέον ενδεδειγμένη μέθοδος για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Θρησκευτικών, αφού οι βασικές αρχές της προσέγγιζαν τη βασική θεωρητική θεμελίωση του ζητούμενου των Θρησκευτικών ως διακριτού γνωστικού αντικειμένου.