Περίληψη
Στόχος αυτής της ιστορικής έρευνας είναι μέσα από τη συγκριτική και συνθετική μελέτη των ερευνών που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα αλλά και στη Μ. Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες σε ένα χρονικό εύρος 100 ετών να απαντηθεί το ερώτημα, εάν και με ποιες δοκιμασμένες μεθόδους είναι δυνατόν να αναπτυχθεί καλύτερη κατανόηση του ιστορικού χρόνου και των ιστορικών περιόδων από τους μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου. Η έρευνα προσδιόρισε συγκεκριμένες υποκατηγορίες που περιλαμβάνει η κατανόηση του ιστορικού χρόνου και μπορούν να αναπτυχθούν σε διαφορετικές ηλικίες, εάν διδαχθούν στο κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο με αποτελεσματικές τεχνικές.
Πλήρες κείμενο: Διδακτικές προτάσεις για την καλλιέργεια της κατανόησης του ιστορικού χρόνου στους μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου 332.51 KB