Περίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία μελέτη της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας ενός κοινωνιολογικού θέματος μέσα από την τεχνική της δραματοποίησης. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι ένας συνδυασμός ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων έρευνας, όπως είναι η ανασκόπηση της υφιστάμενης σχετικής βιβλιογραφίας καθώς και η έρευνα με ερωτηματολόγιο. Στην εν λόγω έρευνα, τις απαντήσεις τους κλήθηκαν να δώσουν 93 φοιτητές του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η του Πανεπιστημίου Πατρών, έπειτα από την παρακολούθηση της διδασκαλίας της θεωρίας του Μαρξ μέσα από τη δραματοποίηση του έργου του HowardZinn « Ο Μαρξ στο Σόχο» στα πλαίσια του μαθήματος «Κοινωνιολογία στην Εκπαίδευση», το οποίο διδάσκεται στο 2οέτος. Τέλος, σε ό,τι αφορά τα ευρήματα της ερευνητικής αυτής προσπάθειας, τα οποία αναλύθηκαν με το SPSS, επιβεβαίωσαν τις αρχικές υποθέσεις, καθώς οι φοιτητές αξιολόγησαν θετικά την τεχνική της δραματοποίησης για το μάθημα της κοινωνιολογίας, εκφράζοντας την επιθυμία τους για την ένταξή της στη διδακτική διαδικασία και μάλιστα, δείχνοντας ιδιαίτερο ενθουσιασμό για να συμμετέχουν και οι ίδιοι σε επόμενη ενότητα.
Πλήρες Κείμενο: Διδάσκοντας Κοινωνιολογία με τη χρήση της τεχνικής της Δραματοποίησης 435 KB