Περίληψη
Η παρούσα εργασία στοχεύει στην παρουσίαση αποτελεσμάτων ποσοτικής έρευνας σε σχέση με τον αντίκτυπο της συμμετοχής εκπαιδευτικών σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης μέσω του προγράμματος Erasmus+ και ειδικότερα των προγραμμάτων job shadowing. Διερευνά τα κίνητρα των εκπαιδευτικών και τον αντίκτυπο της συμμετοχής στη σχολική μονάδα. Η παρακολούθηση/παρατήρηση εργασίας όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς αποτελεί μία ευκαιρία σταδιοδρομίας μέσω της μαθησιακής κινητικότητας. Τα προγράμματα αυτά προσφέρονται στην εκπαιδευτική κοινότητα και τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξανόμενο ενδιαφέρον. Η μελέτη παρουσιάζει αρχικά το θεωρητικό πλαίσιο αυτών των προγραμμάτων και τους τύπους των προγραμμάτων που προσφέρονται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Συνδυάζεται στη συνέχεια με έρευνα πεδίου(ποσοτική) με ανώνυμα ερωτηματολόγια σε εκπαιδευτικούς που είχαν συμμετάσχει σε αντίστοιχα προγράμματα τα τελευταία δύο χρόνια.
Πλήρες Κείμενο: Εκπαίδευση εκπαιδευτικών μέσω προγραμμάτων job shadowing: Έρευνα αποτίμησης συμμετοχής εκπαιδευτικών 674 KB