Περίληψη
To παρόν άρθρο έχει ως στόχο την καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή εκπαιδευτική διεργασία οι εκπαιδευτές ενηλίκων κρατουμένων στα ΣΔΕ Φυλακών, ο τρόπος διαχείρισής τους, καθώς και οι υποστηρικτικοί τους παράγοντες. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δεκατρείς (13) εκπαιδευτές ενηλίκων κρατουμένων στα ΣΔΕ Φυλακών Δομοκού και Μαλανδρίνου. Ως μέθοδος ανάλυσης των δεδομένων επιλέχθηκε η θεματική ανάλυση περιεχομένου. Βάσει των αποτελεσμάτων, οι εκπαιδευτές των ενηλίκων κρατουμένων, έχουν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό έργο, με δυσκολίες που απορρέουν τόσο από αντικειμενικές, όσο και από υποκειμενικές παραμέτρους, τις οποίες αντιμετωπίζουν χάρη στην εκπαιδευτική προσέγγιση, αλλά και τη στάση και συμπεριφορά τους προς τους εκπαιδευόμενους κρατουμένους και λαμβάνοντας υποστήριξη τόσο από το ίδιο το σχολείο, όσο και από φορείς εκτός αυτού.
Πλήρες Κείμενο: Εκπαίδευση ενηλίκων κρατουμένων: Δυσκολίες στην εκπαιδευτική διεργασία. 356 KB