Τόμος 10 | Τεύχος 3 | Έτος 10 | 2022

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7
       
 

CLIL revisited: Exploiting a board game to teach poetry

    Βικτώρια Παυλίδου, Αλεξάνδρα Αναστασιάδου
8-27
                                                                                                                                                                                       
 

Ο Έλεγχος της θεωρίας ιεράρχησης αναγκών του Maslow και της θεωρίας χ και ψ του McGregor στην παρακίνηση των εκπαιδευτικών από τον Διευθυντή του Σχολείου

    Χαράλαμπος Κουτής
28-40
                                                                                                                                                                                       
 

Διδάσκοντας τα κλάσματα με αναπαραστατικά μοντέλα. Η περίπτωση των ράβδων κλασμάτων (fraction tiles).

    Γεώργιος Αγγελόπουλος, Νικόλαος Αγγελόπουλος, Ιωάννα Μπακοπούλου
41-53
                                                                                                                                                                                       
 

Διερεύνηση των παραγόντων που προκαλούν το αίσθημα της μαθηματικοφοβίας.

    Νικόλαος Μιχαηλίδης
54-66
                                                                                                                                                                                       
 

Η αποτελεσματικότητα των επιμορφωτικών προγραμμάτων ΤΠΕ για Φιλολόγους σε επίπεδο γνώσεων.

    Μαρία Γ. Σταματοπούλου, Παναγιώτης Μπαλιάμης, Βασιλική Παπαδοπούλου
67-83
                                                                                                                                                                                       
 

Ο ελληνικός παραδοσιακός χορός στην προσχολική εκπαίδευση: Παιγνιώδεις προτάσεις εφαρμογής για τη διδακτική πρακτική του νηπιαγωγείου

    Ιωάννης Λίτος
84-99
       
 

Διδακτική αξιοποίηση λογοτεχνικών κειμένων με αναφορά στην αναπηρία / ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο δημοτικό σχολείο

    Αικατερίνη Στρίγγα
100-112
       
  Επικοινωνιακές σχέσεις εκπαιδευτικών Β΄ ξένης γλώσσας στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
    Σοφία Π. Τσακαλίδου, Χρυσάνθη Γκούτζιου
113-126
       
 

Γυναίκες πρωτοπόροι στη διδασκαλία και ανάπτυξη της Διοικητικής Επιστήμης/ Women pioneers in the teaching and evolution of Administrative Sciences

    Ελένη Βαβλέκη, Λήδα Καραηλία, Γεώργιος Μ.Ασπρίδης
127-140
       
 

Η Συνδυαστική Επίδραση Δασκαλοκεντρικής και Ομαδοσυνεργατικής Διδασκαλίας στην Αυτοαποτελεσματικότητα και το Ενδιαφέρον για τη Φυσική των Μαθητών της Β’ Τάξης Γενικού Λυκείου

    Γιάννης Γαβαλάς
141-182
       
 

Εφαρμογή του Pair Programming στη διδασκαλία στο Λύκειο του αλγορίθμου της Ταξινόμησης Ευθείας Ανταλλαγής (Φυσαλίδα)

    Μαρία Καμπόση
183-198
       
  Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
    Βασιλική Παπαδοπούλου
199-217
       
 

Εκπαιδευτικό διαπολιτισμικό πρόγραμμα «Ένας πρόσφυγας στο μουσείο»

    Νίκη Σκουτέρη
218-233
       
 

Οι βασικές προϋποθέσεις, σύμφωνα με τον Carl Rogres, για την ανάπτυξη μιας καλής συμβουλευτικής σχέσης και η σχέση τους με τις δεξιότητες συμβουλευτικής

    Αντώνης Γούναρης
234-249
       
 

Μετασχηματισμός μίας Σχολικής Μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε οργανισμό μάθησης. Οφέλη και ο ρόλος της ηγεσίας

    Δημήτριος Δημοσθενίδης
250-260
       
 

Η διδασκαλία στρατηγικών σχεδιασμού πριν την παραγωγή γραπτών κειμένων. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση

    Αποστολία Κώστα
261-273
       
 

Η Πολιτική Παιδεία ως παράγοντας διαμόρφωσης της κοινωνικής υπευθυνότητας: μελέτη περίπτωσης δείγματος φοιτητών του ΑΠΘ

    Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου
274-287
       
 

Ο ρόλος του Διευθυντή Δημοτικού Σχολείου στη διαχείριση συγκρούσεων

    Δάφνη Πολυκάρπου, Χρήστος Παπαδημητρίου, Αθανάσιος Κριεμάδης, Γεώργιος Ιορδανίδης, Αναστασία Αθανασούλα-Ρέππα
288-307
       
 

«Λόγοι» στην Πρακτική Άσκηση των φοιτητριών και των φοιτητών: Το παράδειγμα της Φιλοσοφικής Σχολής

    Ανθή Παπαδοπούλου
308-329
       
 

Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στην ανάπτυξη του Σχεδιασμού – Προγραμματισμού και του Ελέγχου του εκπαιδευτικού έργου. Απόψεις των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας.

    Ιωάννης Αρναούτης
330-348
       
 

Σχεδιασμός επιμορφωτικών δράσεων για φιλολόγους

    Σοφία Σαββίδου, Ευάγγελος Ανάγνου
349-368
       
 

Ανάπτυξη των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στο Δημοτικό Σχολείο

    Ουρανία Γκικοπούλου, Βασίλειος Αξιομάκαρος
369-386
       
 

Οφέλη των επιχειρήσεων και των εργαζόμενων γυναικών από την ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση

    Αικατερίνη Μπαφάκη, Σοφία Παπαστεφανάκη
387-401
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-401