Τόμος 11 | Τεύχος 1 | Έτος 11 | 2023 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 7 Εκπαίδευση ενηλίκων κρατουμένων: Δυσκολίες στην εκπαιδευτική διεργασία. Αλεξάνδρα Τζινάβου, Ευάγγελος Ανάγνου 8-22 Challenges and Experiences Regarding Teaching Refugee Students in the Greek State School Classes Βασιλική Δάφκου, Αναστασία Γκαϊνταρτζή 23-44 A pedagogical framework and Evaluation of STEM & Robotics Camp Programs. A case-study. Αίμιλη Σισάμου, Νίκλεια Ετεοκλέους 45-68 Problem solving skills in primary education: context and outcome of teaching intervention Δήμητρα Κάφκα 69-82 Playful readings of an artwork or how a book can “sneak into” a museum Άννα Ν. Αφεντουλίδου 83-93 Η αξιοποίηση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία ελληνικών παραδοσιακών χορών σε ενήλικες Ιωσήφ Φραγκούλης, Γιώργος Μαγγόπουλος, Νικόλαος Χρόνης 94-108 Επιμόρφωση στελεχών εκπαίδευσης: Καλές πρακτικές άλλων χωρών και η συμβολή του Ε.Κ.Δ.Δ.Α για τη χώρα μας Ελευθερία Γκίκα, Μαρίνα Χαραλαμπίδου 109-124 «Η Μετασχηματίζουσα μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων και η σύγκρισή της με τη συμπεριφοριστική θεωρία» Κωσταντίνος Γρίβας, Γενοβέφα Παπαδήμα 125-146 Εκπαιδευτική αλλαγή και ανάπτυξη συμπεριληπτικών σχολείων με βάση το Πλαίσιο της Συμπερίληψης Βάιος Κατσέας 147-157 Θεωρητικές προσεγγίσεις και αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης της τάξης Ελένη Καραγιάννη 158-171 Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: θεσμός στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και τον εκσυγχρονισμό των εκπαιδευτικών συστημάτων Μαρία Γ. Σταματοπούλου, Δημήτριος Σταματόπουλος, Παναγιώτης Μπαλιάμης 172-185 Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων στην περίπτωση των νέων εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (NEETs) Ανθή Κυριακοπούλου, Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης 186-204 4η βιομηχανική επανάσταση: Μετασχηματισμοί, αλλαγές και προκλήσεις στην εκπαιδευτική πολιτική Δημήτρης Γεωργαντάς 205-218 Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το εύρος της κατανεμημένης ηγεσίας σε μια σύγχρονη σχολική μονάδα Ελεούσα Πλούμπη 219-241 Οι «ικανότητες» των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην κοινωνία της γνώσης Ανδρέας Πράσινος 242-259 Ο ρόλος της μουσικής στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Παράδειγμα σχεδιασμού και εφαρμογής διδακτικής παρέμβασης Χριστίνα Μπακούλα, Ηλίας Τσακάλης 260-278 «Ο πολιτιστικός μου χάρτης» Ένα έργο eTwinning στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ευγενία Καρόκη 279-294 Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών στελεχών των ΕΠΑΛ για την λειτουργία του θεσμού της μαθητείας και ο ρολος του διευθυντή στην υλοποίησή του Γεώργιος Ταβελλάρης 295-311 «Στροφή Δεξιά, Στροφή Αριστερά….Μαθαίνουμε για την Ελιά»: H κατανόηση της ελαιοποίησης μέσα από την προσέγγιση STEAM στο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρα Σιώζιου 312-332 Αποτίμηση της επιμόρφωσης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας (COVID-19), την περίοδο 2020-2021 Αλέξανδρος Δημητρίου 333-351 Το σχολικό κλίμα και η σημασία του στην επίδοση των μαθητών, την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την αποτελεσματικότητα του σχολείου Παναγιώτης Μπαλιάμης, Δημήτριος Σταματόπουλος, Ασημίνα Ξουλεή, Μαρία Σταματοπούλου 352-367 Η αναγνώριση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως παράγοντα στρες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ευαγγελία Καραγιάννη 368-381 Αντιλήψεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την κατανόηση, την αναγνώριση και την έκφραση του θυμού: Μια μελέτη περίπτωσης Χριστίνα Καρέλα 382-396 Εφαρμογή του μοντέλου της Ανεστραμμένης Τάξης στη διδασκαλία της Ομήρου Οδύσσειας στην Α Γυμνασίου στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Έρευνα Δράσης Ειρήνη. Χ. Αμοργιανιώτη 397-411 Διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών για τη γονεϊκή εμπλοκή στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης Ελπίδα Τοκμακίδου 412-427 Επίλυση προβλημάτων από την πραγματική ζωή με Arduino-ένα έργο eTwinning Ευγενία Καρόκη 428-440 Συνολικό Τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-440