Τόμος 11 | Τεύχος 1 | Έτος 11 | 2023

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7
       
 

Εκπαίδευση ενηλίκων κρατουμένων: Δυσκολίες στην εκπαιδευτική διεργασία.

    Αλεξάνδρα Τζινάβου, Ευάγγελος Ανάγνου
8-22
                                                                                                                                                                                       
 

Challenges and Experiences Regarding Teaching Refugee Students in the Greek State School Classes

    Βασιλική Δάφκου, Αναστασία Γκαϊνταρτζή
23-44
                                                                                                                                                                                       
 

A pedagogical framework and Evaluation of STEM & Robotics Camp Programs. A case-study.

    Αίμιλη Σισάμου, Νίκλεια Ετεοκλέους
45-68
                                                                                                                                                                                       
 

Problem solving skills in primary education: context and outcome of teaching intervention

    Δήμητρα Κάφκα
69-82
                                                                                                                                                                                       
 

Playful readings of an artwork or how a book can “sneak into” a museum

    Άννα Ν. Αφεντουλίδου
83-93
                                                                                                                                                                                       
 

Η αξιοποίηση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία ελληνικών παραδοσιακών χορών σε ενήλικες

    Ιωσήφ Φραγκούλης, Γιώργος Μαγγόπουλος, Νικόλαος Χρόνης
94-108
       
 

Επιμόρφωση στελεχών εκπαίδευσης: Καλές πρακτικές άλλων χωρών και η συμβολή του Ε.Κ.Δ.Δ.Α για τη χώρα μας

    Ελευθερία Γκίκα, Μαρίνα Χαραλαμπίδου
109-124
       
  «Η Μετασχηματίζουσα μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων και η σύγκρισή της με τη συμπεριφοριστική θεωρία»
    Κωσταντίνος Γρίβας, Γενοβέφα Παπαδήμα
125-146
       
 

Εκπαιδευτική αλλαγή και ανάπτυξη συμπεριληπτικών σχολείων με βάση το Πλαίσιο της Συμπερίληψης

    Βάιος Κατσέας
147-157
       
 

Θεωρητικές προσεγγίσεις και αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης της τάξης

    Ελένη Καραγιάννη
158-171
       
 

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: θεσμός στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και τον εκσυγχρονισμό των εκπαιδευτικών συστημάτων

    Μαρία Γ. Σταματοπούλου, Δημήτριος Σταματόπουλος, Παναγιώτης Μπαλιάμης
172-185
       
  Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων στην περίπτωση των νέων εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (NEETs)
    Ανθή Κυριακοπούλου, Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης
186-204
       
 

4η βιομηχανική επανάσταση: Μετασχηματισμοί, αλλαγές και προκλήσεις στην εκπαιδευτική πολιτική

    Δημήτρης Γεωργαντάς
205-218
       
 

Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το εύρος της κατανεμημένης ηγεσίας σε μια σύγχρονη σχολική μονάδα

    Ελεούσα Πλούμπη
219-241
       
 

Οι «ικανότητες» των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην κοινωνία της γνώσης

    Ανδρέας Πράσινος
242-259
       
 

Ο ρόλος της μουσικής στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Παράδειγμα σχεδιασμού και εφαρμογής διδακτικής παρέμβασης

    Χριστίνα Μπακούλα, Ηλίας Τσακάλης
260-278
       
 

«Ο πολιτιστικός μου χάρτης» Ένα έργο eTwinning στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

    Ευγενία Καρόκη
279-294
       
 

Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών στελεχών των ΕΠΑΛ για την λειτουργία του θεσμού της μαθητείας και ο ρολος του διευθυντή στην υλοποίησή του

    Γεώργιος Ταβελλάρης
295-311
       
 

«Στροφή Δεξιά, Στροφή Αριστερά….Μαθαίνουμε για την Ελιά»: H κατανόηση της ελαιοποίησης μέσα από την προσέγγιση STEAM στο Νηπιαγωγείο

    Αλεξάνδρα Σιώζιου
312-332
       
 

Αποτίμηση της επιμόρφωσης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας (COVID-19), την περίοδο 2020-2021

    Αλέξανδρος Δημητρίου
333-351
       
 

Το σχολικό κλίμα και η σημασία του στην επίδοση των μαθητών, την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την αποτελεσματικότητα του σχολείου

    Παναγιώτης Μπαλιάμης, Δημήτριος Σταματόπουλος, Ασημίνα Ξουλεή, Μαρία Σταματοπούλου
352-367
       
 

Η αναγνώριση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως παράγοντα στρες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

    Ευαγγελία Καραγιάννη
368-381
       
 

Αντιλήψεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την κατανόηση, την αναγνώριση και την έκφραση του θυμού: Μια μελέτη περίπτωσης

    Χριστίνα Καρέλα
382-396
       
 

Εφαρμογή του μοντέλου της Ανεστραμμένης Τάξης στη διδασκαλία της Ομήρου Οδύσσειας στην Α Γυμνασίου στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Έρευνα Δράσης

    Ειρήνη. Χ. Αμοργιανιώτη
397-411
       
 

Διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών για τη γονεϊκή εμπλοκή στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης

    Ελπίδα Τοκμακίδου
412-427
       
 

Επίλυση προβλημάτων από την πραγματική ζωή με Arduino-ένα έργο eTwinning

    Ευγενία Καρόκη
428-440
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-440