Τόμος 8 | Τεύχος 2 | Έτος 8 | 2020

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7-8
       
 

«Μαθήματα ζωής ως βιωματικό εργαστήριο στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Μια εμπειρική προσέγγιση»

    Βασιλική Μπρίνια, Παντελής Παπαδόπουλος, Αννίτα Λουδάρου, Αλέξανδρος Δαζέας, Μαρία Νικολοπούλου, Διονυσία Παπαγεωργίου, Ματθαίος Γιωσαφάτ
9-27
       
 

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων

    Κωνσταντίνα Ποθητού, Ιωσήφ Φραγκούλης
28-38
       
 

Παγκοσμιοποίηση και εκπαίδευση: ο ρόλος της θρησκείας στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών

    Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, Δήμητρα Κολάση
39-51
       
  Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών στην τάξη- Απόψεις των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου
    Κυριακή Βουλγαράκη, Σοφία Παπαστεφανάκη, Ευάγγελος Ανάγνου
52-70
       
  Ο βαθμός αναπτυξιακής καταλληλότητας της διδασκαλίας του γνωστικού αντικειμένου της Φυσικής Αγωγής στο νηπιαγωγείο
    Ιωάννης Παρασχόπουλος
71-81
       
 

Αν τα διακοσμητικά σχέδια της ελληνικής λαϊκής τέχνης ήταν μουσική, πως θα ακουγόταν;

    Μαρία Πατιώ
82-95
       
 

Η σημαντικότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο της εκπαίδευσης: To σύγχρονο επαγγελματικό προφίλ των προϊσταμένων νηπιαγωγείων.

    Μαρία Βλάχου
96-110
       
 

Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός, Διαδίκτυο και Έφηβοι. Μελέτη σε ανηλίκους που διαβιούν σε δημόσιες δομές παιδικής προστασίας στην Ελλάδα

    Γεώργιος Φιλιππίδης
111-128
       
 

Οι στρατηγικές μάθησης φοιτητών του Α.Π.Θ. σε πιλοτικά μαθήματα της Γερμανικής ως Ξένη Γλώσσα του Κ.Δ.Ξ.Γ.

    Γεώργιος Αγοραστός
129-146
       
 

“Create a sustainable future in Greece by educating Greek Engineers in the design of bioclimatic buildings”

    Σοφία Γιάνναρου
147-161
       
 

Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού ως συμβούλου – μέντορα στην πρακτική άσκηση των φοιτητών/τριών: Απόψεις εκπαιδευτικών και φοιτητών/τριών του Π.Τ.Δ.Ε.

    Ιωάννα Τσάρπα, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
162-178
       
 

Σχέδιο Περιβαλλοντικής Διαχείρισης Συστημάτων Συλλογής Ομβρίων Υδάτων για μη πόσιμη χρήση σε ένα Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Ένα καινοτόμο πρόγραμμα για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών και της κοινωνίας.

    Αναστασία Σ. Χρυσομαλίδου, Παναγιώτης Ν. Βασιλείου, Αρετή Ν. Κώτση, Άννα Χ. Μπουκόρου, Βασιλική Χ. Μπουκόρου, Ιωάννης Α. Σπηλιώτης, Γεώργιος Π. Φιλιππίδης, Γρηγόριος Σ. Χρυσομαλίδης
179-191
       
 

Το προφίλ, οι απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν την Ελληνική ως Γ2 σε δίγλωσσους μαθητές προσχολικής ηλικίας στην Κωνσταντινούπολη.

    Μαρία Πλουσίου
192-210
       
 

Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στη λειτουργία των μαθητικών συμβουλίων

    Ευδοξία Καραδουλαμά, Μάριος Κουτσούκος
211-227
       
 

Η διαχείριση γνώσης ως παράγοντας επιτυχίας του σχολικού οργανισμού

    Κωνσταντία Γιαλαμά
228-240
       
 

Λογισμικό GeoGebra: Διδακτική πρόταση για την εκμάθηση των «σχετικών θέσεων δυο κύκλων» του μαθήματος της Ευκλείδειας Γεωμετρίας Α’ Γενικού Λυκείου

    Γεράσιμος-Χρήστος Ασωνίτης
241-256
       
 

Κ.Π. Καβάφης «Περιμένοντας τους βαρβάρους»: ένα ψηφιακό διδακτικό σενάριο νέας ελληνικής λογοτεχνίας για μαθητές λυκείου

    Ευθύμιος Αθ. Κουφογιάννης
257-268
       
 

Διαφοροποιημένο διδακτικό σενάριο στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης αξιοποιώντας το ποίημα «Η ποδηλάτισσα» του Οδυσσέα Ελύτη

    Μαρία Πλουσίου, Χριστίνα Τέγου
269-287
       
 

«Παίζοντας» με τη μουσική στο ειδικό σχολείο. Μία μουσικοθεραπευτική προσέγγιση της παιγνιώδους διάστασης του αυτοσχεδιασμού

    Χριστιάνα Φ. Αδαμοπούλου
288-300
       
 

Η παρακίνηση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Πέλλας και ο ρόλος της Ηγεσίας

    Σοφία Βακάλη
301-321
       
 

Προσεγγίζοντας… την Ιστορία και την Τοπική Ιστορική Μνήμη στην Εκπαίδευση

    Μαρία Μαραγκού
322-335
       
 

‘Οι διακοπές έφτασαν’: Μία διδακτική προσέγγιση της Αγγλικής Γλώσσας στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

    Μαρία Καμπέρη
336-346
       
 

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε προγράμματα Επαγγελματικής Ανάπτυξης κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα.

    Παρασκευή Κοτταρά, Γεώργιος Μπαγάκης
347-364
       
 

Απόψεις Γονέων Ατόμων με Αναπηρία (Νοητική Ανεπάρκεια –Αυτισμός) Προσβασιμότητας τους σε Πολιτιστικούς Χώρους

    Σωτηρία Γαρίνη, Ευάγγελος Κανταρτζής, Νίνα Χαρατσίδου
365-381
       
 

«Σχολικός κήπος σε αστικό περιβάλλον». Καινοτόμο «εκπαιδευτικό εργαλείο» για την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. «Η περίπτωση του πολεοδομικού συγκροτήματος της πόλης των Τρικάλων».

    Δημήτριος Αθ.Ζάμπρας
382-399
       
 

Η μεντορική στην εκπαίδευση. Εμπειρίες εκπαιδευτικών

    Βενετία Καπαχτσή, Δημήτριος Ρούσης
400-416
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-416