Τόμος 9 | Τεύχος 2 | Έτος 9 | 2021

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7
       
 

The open educational resources in support of Primary School students’ learning: A literature review

    Σταύρος Τσέτσος
8-34
                                                                                                                                                                                       
 

“The University of the Third Age: coming out of obscurity”

    Μαρία Λαφογιάννη, Αθανασία Δακοπούλου
35-48
                                                                                                                                                                                       
 

Δάνεια επιχειρηματικής αριστείας που στηρίζουν το πλαίσιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο στην πρώτη 20ετία του 21ου αιώνα

    Δέσποινα Δέσπω Κωνσταντινίδη, Αναστασία Αθανασούλα-Ρέππα
49-65
       
 

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε Εξ αποστάσεως Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

    Χρυσοβαλάντης Δουλγέρης, Νίκλεια Ετεοκλέους
66-103
       
  Εκπαιδευτική ηγεσία και φύλο: Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
    Ειρήνη Βογιατζάκη, Ιωσήφ Φραγκούλης
104-118
       
 

Απόψεις τελειόφοιτων Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου αναφορικά με την απασχόληση κατά τη διάρκεια των σπουδών τους

    Ιωάννα Τσάρπα, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
119-136
       
 

Εκπαίδευση εκπαιδευτικών μέσω προγραμμάτων job shadowing: Έρευνα αποτίμησης συμμετοχής εκπαιδευτικών

    Βάγια Σερέτη
137-148
       
 

Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο και στα ιδιωτικά κέντρα ξένων γλωσσών: ποιοτική προσέγγιση σε δείγμα εκπαιδευτικών.

    Μαρία Κ. Μπιρμπίλη, Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου
149-161
       
  Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για θέματα που αφορούν στο ρόλο τους σε σχέση με την πρόληψη των ψυχοδραστικών ουσιών: Περιγραφή και Αξιολόγηση Επιμορφωτικού Προγράμματος
    Ελευθερία Παππά
162-178
       
 

Δημιουργικές Εργασίες: Απόψεις Διευθυντών Λυκείων για την εφαρμογή τους

    Ιωάννα Λίντζιου
179-196
       
 

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και εργασιακή ζωή σπουδαστών

    Ιωάννης Χριστακόπουλος, Παναγιώτα Μητροπούλου, Δημήτριος Χριστακόπουλος
197-215
       
 

Προκλήσεις σε καιρούς Ψηφιακής μετάβασης: Τα σχολεία ως οργανισμοί μάθησης

    Σπύρος Κιουλάνης
216-225
       
 

Η ειδικότητα Βοηθού Νοσηλευτή στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας των Επαγγελματικών Λυκείων: Μια εμπειρική έρευνα στη Δυτική Ελλάδα.

    Περικλής Ρόμπολας
226-252
       
 

Ο μετασχηματισμός της κουλτούρας των δημόσιων σχολείων και η λειτουργία τους, ως Οργανισμών Μάθησης (εννοιολόγηση, αναγκαιότητα, πρακτικές)

    Κυριακή Αντωνιάδου
253-265
       
 

Εκπαιδευτικές ανάγκες και εμπόδια των εκπαιδευτών/ριών ενηλίκων προσφύγων. Μελέτη περίπτωσης στη Λέρο

    Βασιλική Καφρίτσα, Ευάγγελος Ανάγνου
266-281
       
 

Η ενσωμάτωση του κειμένου στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών

    Βασιλική Μητροπούλου
282-290
       
 

Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Μουσικής

    Νικόλαος Κούγκας
291-304
       
 

Εξ αποστάσεως εργαστηριακό μάθημα με την εκπαιδευτική τεχνική τεστ τύπου δοκιμή λάθος. Μελέτη περίπτωσης: Τα εργαστήρια ηλεκτρολογίας της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Μηχανικών της Χίου.

    Γεώργιος Μανωλάκης
305-316
       
 

Στάσεις και σχέσεις γηγενών και αλλοδαπών στην πολυπολιτισμική Κύπρο μετά το 2000. Η Συμβολή της διαπολιτισμικής αγωγής στην διαμόρφωσή τους.

    Κωνσταντίνα Λοΐζου
317-343
       
 

Η Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με φύση του μαθήματος των Θρησκευτικών

    Αποστολία Κώστα
344-368
       
 

Δημιουργώντας ένα κατάλληλο και φιλικό περιβάλλον μάθησης για τους μαθητές με ΔΑΦ: Χωροταξική διαρρύθμιση, οργάνωση και εξοπλισμός του σχολείου και της αίθουσας διδασκαλίας

    Θεόδωρος Φλωρίδης
369-381
       
 

Η επικοινωνία σχολείου – οικογένειας για την αντιμετώπιση αποκλίνουσας συμπεριφοράς μαθητών

    Βασίλειος Κιτσάκης
382-392
       
 

Πιλοτική ανάπτυξη application mobile learning για χρήση στη μεθοδολογία STEM

    Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Βασίλειος Κουτούφαρης
393-404
       
 

Η εθνική ταυτότητα στην εφηβική λογοτεχνία

    Ελένη Κιοσσέ
405-421
       
 

Σύγχρονες διδακτικές τεχνικές ενεργοποίησης των μαθητών: προσεγγίζοντας διαθεματικά τη διαφοροποιημένη διδασκαλία

    Θεοδώρα Μπλάκου
422-437
       
 

Drama methods in reforming the teacher-student role in foreign language learning: an action research through Mantle of the Expert

    Γεωργία Κοσμά
438-452
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-452