Τόμος 10 | Τεύχος 1 | Έτος 10 | 2022 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 7 Οι πρώτοι μήνες εφαρμογής του προγράμματος Ε.Α.Ν. “Μαθησιακά αποτελέσματα, συνεργασία, υποστήριξη και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών”: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Αναστασία Παναγιωτίδου, Ανδριανή Δρίβα, Νικολέτα Μουσιάδου, Κατερίνα Σαραφίδου, Σουλτάνα Τσιγγίδου 8-20 Resilience in Primary Education teachers Γεώργιος Κουντουράς, Ανθή Βλασίου 21-33 Η Εκπαιδευτική Πολιτική της Ένταξης Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων, μέσα από το Μοντέλο Οργανωσιακής Αλλαγής του John Kotter Νίκος Κεραυνός, Γκόλφω Λιάρου 34-46 Η υποβάθμιση του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας ως παράγοντας πολιτικής απάθειας Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου 47-60 Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ο οδοδείκτης των διευθυντών στην προσπάθεια για δημιουργία συμπεριληπτικών σχολικών περιβαλλόντων Κωνσταντία Χαραλάμπους 61-76 Όλος ο κόσμος γύρω από ένα τραπέζι: ενίσχυση γλωσσικών και διαπολιτισμικών δεξιοτήτων σπουδαστών/τριών της ελληνικής ως δεύτερης ή πρόσθετης γλώσσας μέσω γαστρονομικών δραστηριοτήτων Μαίρη Μαργαρώνη 77-96 «Σχολεία φιλικά διακείμενα στη δυσλεξία»: ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό κίνημα Σπυριδούλα Μουρατίδη 97-105 Αποτελεσματικές διδακτικές πρακτικές για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες: Υποστηρίζοντας τον Εκπαιδευτικό Βασιλική Ιωαννίδη, Ασημίνα Ρήγα 106-115 Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό Ευανθία Πανάγου, Στυλιανός Καπρίνης 116-133 «Η Εκπαίδευση ως εργαλείο ένταξης μειονοτήτων στην Κοινωνία. Προτάσεις και σύγχρονοι προβληματισμοί για την εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων Θράκης» Χρήστος Ιωαννίδης 134-145 Αποδόμηση της «φυλακής των φύλων» μέσω διδακτικής παρέμβασης στη Βυζαντινή Ιστορία Αργυρούλα Χ. Αλεξανδροπούλου 146-158 Η νοηματοδότηση της υγείας στην σχολική Φυσική Αγωγή. Μια βιοπαιδαγωγική προσέγγιση Ασπασία Δανιά, Ειρήνη Κατηφόρη, Θεοδώρα Θεοχάρη, Πέτρος Χρυσοστομίδής 159-171 Η «Υιοθέτηση Μνημείου» ως διδακτική πρόταση για την καινοτομία στο ελληνικό σχολείο Ελευθέριος Μαυρίδης 172-182 Μια φορά κι έναν καιρό… μια ψηφιακή περιήγηση στην Ελευσίνα, μέσα από ένα λαϊκότροπο παραμύθι Νατάσα Μιχαηλίδου, Δέσποινα Τσιαφάκη, Ακριβή Κατηφόρη, Δήμητρα Πετούση, Έκτωρ Βρεττάκης, Πάνος Γκιόκας, Γιάννης Παππάς 183-192 Η δημιουργική γραφή και η διαπολιτισμική λογοτεχνία σ’ ένα πρόγραμμα ενίσχυσης των δεξιοτήτων κοινωνικής μάθησης στο δημοτικό σχολείο: Η αξιολόγηση του προγράμματος «Δημιουργική Γραφή και Δεξιότητες Κοινωνικής Μάθησης» υπό την οπτική των δασκάλων Σοφία Tσάτσου-Νικολούλη 193-210 Διαχείριση συγκρούσεων και αποτελεσματική διοίκηση στο σύγχρονο σχολείο Μαρίνα Τουτουδάκη 211-224 Η κατανόηση του νόμου του Coulomb με την εφαρμογή ψηφιακού παιχνιδιού σχεδιασμένου σε Unity 3d Μαρία Λούφη, Σημέλα Ιορδανίδου 225-237 ‘Ο Πέτρος και η μάχη των συναισθημάτων’: Ένα Πρόγραμμα Δεξιοτήτων Ζωής και Ευ Ζην στην Προσχολική Εκπαίδευση Μαρία Καμπέρη, Νίκη Σκουτέρη 238-255 Η Συμβολή της Δια Βίου Μάθησης στους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρονίκη Παντελίδου 256-270 Προφίλ νηπιαγωγών και διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο-Διερεύνηση επίδρασης Αλεξάνδρα Δαδάνη, Αλεξάνδρα Σιώζιου 271-293 Εισαγωγικές έννοιες στη μεθοδολογία έρευνας των κοινωνικών επιστημών Χριστίνα Κωφίδου 294-306 Συνολικό Τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-306