Τόμος 8 | Τεύχος 3 | Έτος 8 | 2020

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 6
       
 

Θεματική αποτίμηση του 3ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής: «Νέες Προκλήσεις στην Εκπαίδευση» 02-04 Οκτωβρίου 2020 διαδικτυακά http://www.iecat.educircle.gr/

    Σπύρος Κιουλάνης, Ιωσήφ Φραγκούλης, Ευάγγελος Ανάγνου, Βασίλειος Καρναβάς, Μαρία Νιάρη, Χρήστος Σαμαράς
8-16
                                                                                                                                                                                       
 

Presentation of research findings regarding the IECAT2020 participants’ views on the thematic context of the conference

    Σπύρος Κιουλάνης, Χρήστος Σαμαράς, Μαρία Νιάρη
17-28
                                                                                                                                                                                       
 

Ψηφιακές δεξιότητες και επικοινωνία στην ενήλικη μάθηση: μια έρευνα σε φοιτητές και Καθηγητές-Συμβούλους του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου

    Γεώργιος Παναγιωτόπουλος, Ήλια Τσαπλαρή, Ζωή Καρανικόλα
29-47
       
 

Μελετώντας τις αναπαραστάσεις των φύλων και των έμφυλων στερεοτύπων στο σχολικό εγχειρίδιο της Νέας ελληνικής γλώσσας:παραδείγματα από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

    Βασιλική Χατζηευθυμίου
48-57
       
  Γυναίκες και Ηγεσία: Η αντιπροσώπευσή τους στην ελληνική εκπαίδευση
    Κατερίνα Σαραφίδου
58-72
       
  Απόψεις σπουδαστών Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης Κρήτης σε σχέση με την αξιοποίηση σύγχρονων μορφών εκπαίδευσης: Η περίπτωση της τηλεκπαίδευσης
    Ειρήνη Βογιατζάκη, Ελένη Κουράκη, Ιωσήφ Φραγκούλης
73-98
       
 

Οι απόψεις των φοιτητών για τους διδάσκοντές τους: εμπειρική έρευνα σε φοιτητές του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης.

    Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου
99111
       
 

Effect of chemical contaminants on brain development and mental health of preschool and school-age children: a review

    Maria Lyssikatou, Andreas Oikonomou
112-130
       
 

Απόψεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για την αποδοχή τους από τους εκπαιδευτικούς των σχολείων

    Θεόδωρος Καραμητόπουλος
131-141
       
 

Αντιλήψεις των Σχολικών Συμβούλων σχετικά με τον ρόλο του σύγχρονου Σχολικού Συμβούλου και τις διαδικασίες ανάπτυξης της αυτοαξιολόγησης.

    Μιλτιάδης Πέντας, Αναστασία Α. Παμπούρη
142-158
       
 

Αξιολόγηση του Προγράμματος Εκπαίδευσης Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε. στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑ.Κ.Ε.). Η περίπτωση της Συστάδας των Ξένων Γλωσσών

    Φωτούλα Κατσούλου
159-176
       
 

STEM Education in Europe & the PISA Test

    Georgios Roungos, Christos Kalloniatis, Yiannis Matsinos
177-187
       
 

Υπολογισμός των χαρακτηριστικών μεγεθών μίας πυρακτωμένης αντίστασης από την ανάλυση φάσματος φωτός, προς ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία με μεθοδολογία STEM.

    Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Βασίλειος Κουτούφαρης
188-201
       
 

Επαγγελματικό άγχος εκπαιδευτικών και σχολική επίδοση τελειοφοίτων λυκείου

    Ξανθίππη Φουλίδη, Ευάγγελος Χ. Παπακίτσος, Ειρήνη Δήμου, Ξενοφών Βαμβακερός
202-218
       
 

Κοινωνικές δεξιότητες παιδιών με οπτική αναπηρία

    Μαριλένα Κουκουβέτσου
219-230
       
 

Η Tέχνη ενώνει μαθητές με και χωρίς ειδικές ανάγκες: Μελέτη περίπτωσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

    Αργυρούλα Χ. Αλεξανδροπούλου, Έλενα –Φοίβη Χυτήρη
231-247
       
 

Ο ρόλος της φιλίας και των συνομηλίκων στις πολυπολιτισμικές τάξεις

    Γεωργία Καρούντζου
248-267
       
 

Εννιά βασικές κατευθυντήριες παιδαγωγικές αρχές της φιλοσοφίας των ‘’Reggio Emilia’’ Δημοτικών Σχολείων: Οι εκπαιδευτικοί στο κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας και της σχολικής ζωής: Προκλήσεις και πραγματικότητα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

    Δημήτριος Σιδηρόπουλος
268-283
       
 

Αίτια συγκρούσεων μεταξύ εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

    Ελένη Μαυρογεώργου
284-302
       
 

Αξιολόγηση της παραγοντικής δομής του ερευνητικού εργαλείου Oldenburg Burnout Inventory (OLBI) στο πεδίο της εκπαίδευσης στην Ελλάδα

    Κωνσταντίνος Ζωγόπουλος, Μαρία Μπαντούνα
303-325
       
 

Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο: Προβλήματα και δυσκολίες στον εγγραμματισμό τους

    Νικολέτα Δέρβου
326-345
       
 

Διερεύνηση απόψεων των εκπαιδευτικών Επαγγελματικών Λυκείων για τις δυσκολίες που συνάντησαν στην υλοποίηση της Μαθητείας. Μία μελέτη περίπτωσης

    Ευσταθία Καραμπίνη, Ευάγγελος Ανάγνου
346-362
       
 

Διδακτικές προσεγγίσεις και προοπτικές σε online περιβάλλοντα μάθησης

    Στέφανος Αρμακόλας, Αναστασία Γρίβα, Μαρία Παπαθανασίου
363-376
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-376