Τόμος 9 | Τεύχος 1 | Έτος 9 | 2021

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7
       
 

Views of the principals of Technical Schools (EPAL and E.K) on their training in ICT

    Απόστολος Καλτσάς
8-21
                                                                                                                                                                                       
 

Education and inequality in Greece during Covid- 19. What school should do next?

    Ειρήνη Παπαναστασάτου
22-29
                                                                                                                                                                                       
 

Platonic and Aristotelian points of convergence in Freire’s work

    Κωνσνταντίνος Μαντζανάρης
30-40
       
 

High school students’ perceptions of teaching, social and cognitive presences during emergency remote teaching

    Βασίλειος Βουρλούμης
41-51
       
  Critical teaching observation for formative assessment purposes
    Γεώργιος Αλεξανδράτος,Κωνσταντίνος Παπαχρήστος, Ιωάννα Μανάφη, Βαρβάρα Αλεξανδράτου
52-59
       
 

The School of Circles through the eyes of an educator in a mainstream school context

    Γεωργία Γύφτουλα
60-72
       
 

Argumentation as pedagogical and teaching practice: implementation and results of a teaching intervention in primary school

    Δήμητρα Κάφκα
73-88
       
 

Content Filtering Technologies and the Case of Greek School Network

    Γρηγόριος Χρυσομαλίδης, Αναστασία Χρυσομαλίδου, Ιωάννης Σπηλιώτης
89-101
       
  Η ηθική της φροντίδας στην ειδική αγωγή
    Χαρά Ταμπακάκη
102-118
       
 

Η Αυτοαποτελεσματικότητα και το Ενδιαφέρον για τη Φυσική των Αγοριών και των Κοριτσιών της Α’ Τάξης Γενικού Λυκείου: Ανάλυση των Έμφυλων Διαφορών

    Γιάννης Γαβαλάς
119-147
       
 

Η συμπεριφορά των μαθητών ως παράγοντας στρες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

    Ευαγγελία Καραγιάννη
148-160
       
 

Κατασκευή άτυπου εργαλείου αξιολόγησης της ορθογραφικής δεξιότητας και πιλοτική χορήγησή του σε μαθήτρια Β΄ Δημοτικού με ορθογραφικές δυσκολίες (Μελέτη Περίπτωσης)

    Γεωργία Πάργου
161-173
       
 

Η παραβατική συμπεριφορά των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σχολείο και οι τεχνικές πρόληψης και τροποποίησης της από τους καθηγητές.

    Μαρία Τσελεπίδου
174-199
       
 

Ο ρόλος των εκπαιδευτικών-μεντόρων και των μαθητών-μεντόρων στην πορεία προς τη δημιουργία συμπεριληπτικής σχολικής κουλτούρας

    Κωνσταντία Χαραλάμπους, Χρίστος Παπαδημητρίου
200-220
       
 

Η αναβλητικότητα στο εκπαιδευτικό τοπίο: Τρόποι αντιμετώπισης

    Κυριακή ( Κορίνα) Σφακιωτάκη
221-236
       
 

Εκτρώσεις: Ο ιδιαίτερος ρόλος του σχολείου στη διαμόρφωση των απόψεων των εφήβων

    Αικατερίνη Αθανασούλα, Μαριάνα Μπολτσή
237-250
       
 

Βιογραφίες Διευθυντών – Αντίληψη και Νοηματοδότηση του Ρόλου του Διευθυντή/ντριας στο Ελληνικό Σχολείο

    Αργυρώ Γωργάκη, Μανώλης Κουτούζης
251-269
       
 

Η αξιοποίηση του mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων. Οφέλη για τους εκπαιδευτές, τους μέντορες και τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς

    Μάριος Κουτσούκος, Ιωσήφ Φραγκούλης Ευθύμιος Βαλκάνος, , Κωνσταντίνα Κυριατζάκου
270-290
       
 

Ανίχνευση εκπαιδευτικών αναγκών και προοπτικές για την δημιουργία πανεπιστημίου τρίτης ηλικίας στην περιφέρεια Κρήτης

    Γεώργιος Μ. Παναγιωτάκης
291-309
       
 

Αναλυτικά Προγράμματα σε ένα σχολείο που λειτουργεί ως διαπολιτισμική κοινότητα μάθησης: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού

    Κωνσταντίνος Παπαχρήστος, Γεώργιος Αλεξανδράτος, Ιωάννα Μανάφη, Βαρβάρα Αλεξανδράτου
310-326
       
 

Προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την υλοποίηση του έργου τους. Μελέτη περίπτωσης στον Ν. Αχαΐας

    Ελευθερία Κόγκου, Ευάγγελος Ανάγνου
327-343
       
 

Η μετασχηματιστική ηγεσία και η επαγγελματική ικανοποίηση στηφροντιστηριακή εκπαίδευση

    Λουστού Παρασκευή, Αλεξανδρόπουλος Γεώργιος
344-362
       
 

Διδάσκοντας Κοινωνιολογία με τη χρήση της τεχνικής της Δραματοποίησης

    Ευαγγελία Παναγιώτου, Ανδριάνα Παπακωνσταντοπούλου
363-378
       
 

Γονεϊκή Εμπλοκή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην εποχή του Covid19

    Μαρία Καμπέρη
379-395
       
 

Η αξιοποίηση της διδακτικής μεθοδολογίας της εκπαίδευσης ενηλίκων από τους εκπαιδευτικούς του μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας. Μελέτη περίπτωσης

    Ιωάννης Φαρμάκης, Ευάγγελος Ανάγνου
396-414
       
    
  Συνολικό Τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-414