Τόμος 13 | Τεύχος 1 | Έτος 13 | 2025

Πινακας Περιεχομενων
Editorial 
Σπύρος Κιουλάνης 5

Importance Of Responsibility And Communications In Peers Interaction

Nevena Trifunović, Randjel Stošić
7-15

Mental Health Difficulties in Secondary Education Teachers

Γεώργιος Κουντουράς, Σοφία Κοβανίδου
16-27

Η Σχολική Διαμεσολάβηση και η Δημιουργική Γραφή ως στρατηγικές καταπολέμησης της σχολικής βίας. Ένα Συνεργατικό Πρόγραμμα Επίλυσης Συγκρούσεων και Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων, Δεξιοτήτων 21ου αιώνα και Συναισθηματικής Νοημοσύνης με εκπαιδευτικά οφέλη

Βασιλική Βενετίδου
28-49

Συμβουλευτική σταδιοδρομίας, επαγγελματικός προσανατολισμός & συμβουλευτική ψυχολογία σε ευάλωτες ομάδες: η περίπτωση των ΝΕΕΤs

Δημήτρης Γεωργαντάς, Δημήτρης Μπουλούκος, Σοφία Δαρειώτη
50-64

Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών για τα σχολικά προγράμματα παρέμβασης στην επιθετικότητα μαθητών

Αμαλία Γιώργα
65-73

Ανθρωποκεντρική Εκπαίδευση στη Σκιά της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ο Εκπαιδευτικός ως Καθοδηγητής και Ρυθμιστής

Νικολέτα Ιωάννου
74-83

Η επίδραση της επιμόρφωσης στις ΤΠΕ στην αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών

Σεραφείμ Καμπέρης
84-98
Η Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία και επιπλέον, η Μετασχηματίζουσα μάθηση ως Αισθητική Εμπειρία. Μια «συνάντηση» μεταξύ Mezirow και Αριστοτέλη
Μαρία Καρακού, Μάρθα Λογοθέτου, Μαρία Παπαδοπούλου
99-107

Στυλ ηγεσίας και δημογραφικά-επαγγελματικά χαρακτηριστικά σχολικών διευθυντών/διευθυντριών και υποδιευθυντών/υποδιευθυντριών: μια ποσοτική μελέτη στην Περιφέρεια Κρήτης

Ευαγγελία Λαρίου
108-126

Ο ρόλος των ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ στη Διάγνωση, Συμβουλευτική και Υποστήριξη των Μαθητών. Απόψεις και Εκτιμήσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Γεώργιος Κουντουράς, Κυριακή Παναγιωτίδου
127-138

Σχολικός Εκφοβισμός και Μαθητική Διαρροή – Σχέση Αλληλεξάρτησης;

Νικόλαος Μαρκολέφας, Αθανάσιος Μαντζώρος, Στυλιανή Τζιαφέρη
139-154

Επιχειρηματική Ηγεσία στα Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου: Προοπτικές & Προκλήσεις

Μιχαέλλα Χριστοδούλου, Μάνος Παυλάκης
155-170

Απόψεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Γ’ Αθήνας σχετικά με την ατομική αξιολόγηση: Μια ποιοτική έρευνα

Ζωή Ρόμπολα, Νίκη Ρόμπολα, Περικλής Ρόμπολας
171-201

Ο Θεσμός της παράλληλης στήριξης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Σοφία Σαλπιγκτή
202-214

Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σχολείο. Ένα σχέδιο Μαθήματος στη Γλώσσα της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου

Αθηνά Σκαπινάκη, Ελένη Τζάνα
215-228

Η Οργανωσιακή Ψυχολογία στο Σχολείο: Βασικά Στοιχεία για Καλύτερη Εκπαίδευση και Συνεργασία

Μαρία Χατζηλάμπου
229-242

Μαθησιακή εξέταση. Δημιουργία εργαλείου για την καταγραφή της κατάκτησης γραμμάτων, συλλαβών και λέξεων στη γερμανική γλώσσα

Σοφία Τσακαλίδου
243-267
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό τεύχος 1-267